knipperlicht kapje monteren Polo 9N3

Hallo iedereen!

Ik ben nieuw hier dus ik zal mij even voorstellen: ik ben een vrouw, 21 jaar oud en heb een zilvergrijze Polo 9N3 uit 2007. Ik vind auto's leuk, in de zin van: ik vind het erg leuk om bijv. naar Top Gear / Fifth Gear te kijken, maarrrr heb nog maar weinig technisch verstand van auto's en nog niet genoeg ondernomen om daar verandering in te brengen.

Nou heb ik dus een vraag. Heb al een beetje het forum doorgelezen en gegoogled maar ik weet niet helemaal zeker of ik het voor mijn situatie geschikte antwoord heb gevonden.. Daarom nu dan de vraag:

Poosje terug is de linkerspiegel beschadigt geraakt waardoor er een nieuwe spiegel in moest en een nieuw kapje voor het knipperlicht. Nieuwe spiegel zit er nu in maar het kapje nog niet. Het plaatsen van het kapje door de dealer zou bijna 40 euro kosten, wat ik nogal veel vind voor het plaatsen van 1 kunstof kapje. Ik wil het nu dus graag zelf doen met behulp van mijn vader (die wel technisch verstand van auto's heeft maar niet zomaar wil klooien bij mijn spiegel).

Heeft iemand tips? Ik las hier ergens op het forum dat de kap er af moet (zou je redelijk simpel moeten kunnen loswikken volgens het youtube filmpje "Change your VW wing mirror cap" van 'VWGenuineparts') en er dan 2 torx schroefjes tevoorschijn komen die je dan moet loshalen. Zit ik hiermee in de juiste richting?

Alvast bedankt voor het meedenken en sorry voor t lange verhaal Stick Out Tongue

Groetjes
057M
 
Hmm nou ik heb de kap na wat wrikken er af en 1 vd 2 torx schroeven los. Het probleem is dat ik de kabel die stroom naar het knipperlicht voert niet los krijg. Daarnaast zit het 2e schroefje verstopt en blijft hij dus haken aan een kant. Help :eek:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!