Knipperlicht probleem

Goedeavond!

Sinds vanavond heb ik het volgende probleem bij mijn Polo 1.2 TDI Bluemotion van aug. 2011:

Als ik mijn knipperlicht naar links aanzet, gaat hij na 3 x normaal knipperen dan snel knipperen en tegelijkertijd gaat dan het controlelampje voor defecte verlichting branden. Echter, het knipperlicht links voor, in de linkerspiegel en linksachter doen het gewoon en knipperen ook met normale snelheid (maar in de auto hoor en zie je hem dan wel sneller klikken).

Als het contact uitzet en weer aan is het controlelampje weer uit, maar zodra ik meer dan 3 keer achterelkaar naar links knipper gebeurt hetzelfde weer. Als ik slechts 3 keer automatisch knipper (zoals je van rijstrook wisselt) dan blijft alles normaal, als ik de alarmlichtschakelaar indruk is ook alles normaal.

Wie snapt dit?

Groet, Martijn
 
Het knipperlichtprobleem is weg: zaterdag gebeurde het en nadat ik de Polo zaterdagavond had geparkeerd nog een paar keer geprobeerd maar het probleem met het snel kinpperen links en het lamp-storingslampje bleef. Gisteren heb ik niet met de Polo gereden.

Vanochtend weer in de auto gestapt en het probleem was meteen weg en is niet meer teruggekomen vandaag (meerdere ritten gemaakt).

Prima natuurlijk, maar wel vreemd!
 
Wanneer is die update uitgekomen?

Mijn Polo heb ik september 2012 (hij is van aug 2012) gekocht en toen heeft hij de laatste beurt gehad. Na die tijd ben ik er niet mee bij de dealer geweest.

maar ik heb dit probleem nooit eerder gehad dan afgelopen zaterdag, dus heb geen idee...
 
Hallo allemaal,

Ik ben Thijs en heb een polo uit 2010 met bijna hetzelfde probleem als Martijn hierboven heeft aangegeven. Mijn knipperlicht zowel links als rechts werkt aan de buitenkant van de auto maar zodra je bij het instrumenten paneel kijkt zie je bij alarmlichten alleen de rechter richting aanwijzer oplichten. Hebben jullie hier ervaringen mee?

Hoor het graag.

Groet,
Thijs
 
Volkswagen  6R  1.2 
Hallo allemaal,

Ik ben Thijs en heb een polo uit 2010 met bijna hetzelfde probleem als Martijn hierboven heeft aangegeven. Mijn knipperlicht zowel links als rechts werkt aan de buitenkant van de auto maar zodra je bij het instrumenten paneel kijkt zie je bij alarmlichten alleen de rechter richting aanwijzer oplichten. Hebben jullie hier ervaringen mee?

Hoor het graag.

Groet,
Thijs


Vermoedelijk defect led/lampje in je tellerklok
 
Laat eerst alles uitlezen alvorens de teller eruit te trekken anders kan je problemen krijgen met je abs die zich reset.

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!