Knopje gevonden

iichel

Exclusive lid
Rijd al bijna 3 jaar in m'n polo, maar pas vandaag een knopje gevonden:

Onder het stokje van de ruitenwisser zit een OK/reset knop voor je MFD+ om de dagteller/verbruik/buitentemperatuur te resetten.

Totale verbazing hier.

Idem bij de vriendin.

Met dat knopje kan je ook 'snelheidslimiet' instellen, tis te zeggen, kan je bepaalde snelheid instellen bvb 130 en als je daarover gaat krijg je even een piep signaal en knipper je snelheidsmeter op 130 ipv de juiste snelheid aan te geven.

van die knopjes wist ik al.
anyway nu we het toch over gevonden dingen hebben. Heb ik er ook één. Onder de bestuurders stoel ligt ook een kastje van iets
( bij mij tenminste ) waar is dit van dan !?

Bij mij zitten die knopjes er niet op de ruitenwisser, en ik heb ook geen multifunctioneel stuurwiel. Is die MFD+ een optie misschien?

idd, ik heb ook geen bluetooth. dus ben wel benieuwd wat dit dan wel is. stoelverwarming misschien !? maar ik heb alleen onder bestuurders stoel zo'n kastje terwijl beide stoelen verwarmt zijn. :confused:

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!