Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet toevallig iemand een bestelnummer voor een orginele rubberen kofferbakmat voor in de polo aw
ik heb een variabele bodem en wil de mat gebruiken in de onderste stand
Deze had ik id al gevonden maar weet niet welke ik zou moeten bestellen er staan er een paar
ja, en de één is te gebruiken in de 2 standen en die ander enkel in de bovenste positieDe ene is van een soort schuim, de andere van rubber.
En rubber of schuim?Ik wil hem eventueel in 2 standen gebruiken
de 2G0061160 is de lichtere die is op de 2 posities te gebruiken. die heb ik ook maar nu met mijn Helix balk in de koffer gebruik ik deze niet meer.Past die ook in de Polo AW met hoge bodem?
Ik heb een hoge bodem in verband met de beats subwoofer die erin zit.
Komt die boven op je bestaande of haal je de bestaande weg en dan in plaats van?de 2G0061160 is de lichtere die is op de 2 posities te gebruiken. die heb ik ook maar nu met mijn Helix balk in de koffer gebruik ik deze niet meer.
de 2G0061161 is enkel voor de hoogste positie. deze is ook meer rubber dacht ik.
deze gaat gewoon bovenop de bestaande. dient enkel om je bestaande die met stof bekleed is extra te beschermen voor allerlei.Komt die boven op je bestaande of haal je de bestaande weg en dan in plaats van?
voor als ge u vuile botjes uit doet, of u favoriet drankje gemorst zou hebbenAha, duidelijk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.