Kopen of niet? Polo Highline 1.4 FSI Marktplaats

Goedenavond beste forumlezers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een vw polo en kwam deze vandaag tegen.
Contact gehad met de verkoper en deze wilt op dit moment zakken tot €7000. Misschien dat ik nog meer van de prijs af kan krijgen.

Mijn vraag is nu, lijkt deze Polo Highline, met ruim 130.000 km en vooral motor (1.4 FSI) jullie voor deze prijs een goede koop? Verkoper gaf aan geen problemen gehad te hebben met de auto op de onderhoudsbeurten na.
De link van de auto:

https://marktplaats.nl/a/auto-s/vol...-16v-fsi-63kw-2010-wit-in-prijs-verlaagd.html

Hoor het graag.
 
Volkswagen  Polo 6R  105pk 
Ik weet niet. Bij een garage zou ik eerder doen. Wilde ook een Gt was van particulier niet gedaan. En anders zat ik met 2 auto's nu niet.
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
het is meer dan een trendline maar voor comfortline kan hij niet door, geen ESP/TCS. het is een niet geclassificeerde import auto die niet in de trendline/comfortline/highline reeks past. ergens tussen trend en comfort.
Ah oke, goed om te weten. Was eerst ook aan het kijken naar 1.2 69pk's en wil m dan laten chippen of fabrieksupgrade naar 105pk. Weet jij zo of dit mogelijk is met 69pk versies? of VAGtechniek zag ik die van 69pk namelijk niet staan
 
Volkswagen  Polo 6R  105pk 
Goedenavond beste forumlezers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een vw polo en kwam deze vandaag tegen.
Contact gehad met de verkoper en deze wilt op dit moment zakken tot €7000. Misschien dat ik nog meer van de prijs af kan krijgen.

Mijn vraag is nu, lijkt deze Polo Highline, met ruim 130.000 km en vooral motor (1.4 FSI) jullie voor deze prijs een goede koop? Verkoper gaf aan geen problemen gehad te hebben met de auto op de onderhoudsbeurten na.
De link van de auto:

https://marktplaats.nl/a/auto-s/vol...-16v-fsi-63kw-2010-wit-in-prijs-verlaagd.html

Hoor het graag.


Is in juli 2014 ingevoerd in Nederland. Heeft 2 privé eigenaren en 1 zakelijke eigenaar gehad.
Nieuwprijs was 17.253. Heeft in 8 jaar tijd maar 10.253 afgeschreven als je 7.000 gaat betalen...
Dus heeft ie tot nu toe 1.280 afgeschreven per jaar.
 
Als je op dat kenteken een verzekering wilt afsluiten dan staat er wel Highline.......
Misschien met importeren iets misgegaan ?


Bereken je premie
De auto die je wilt verzekeren(Vul hieronder het kenteken in van de auto die je wilt verzekeren.)
Je auto
VOLKSWAGEN, POLO
1.4-16V HIGHLINE
Kenteken
2-XFT-52
Bouwjaar / maand
2010 / Maart
Brandstof
Benzine
Cataloguswaarde
17253


Huidige eigenaar is sinds 18-3-2015 in het bezit van deze Polo.
 
Laatst bewerkt:
Is in juli 2014 ingevoerd in Nederland. Heeft 2 privé eigenaren en 1 zakelijke eigenaar gehad.
Nieuwprijs was 17.253. Heeft in 8 jaar tijd maar 10.253 afgeschreven als je 7.000 gaat betalen...
Dus heeft ie tot nu toe 1.280 afgeschreven per jaar.

Geen WOK, dat scheelt weer. Maar wat een kale perenkist. Airco en 5-deurs waren de enige opties lijkt wel.

Ik zou nog even doorsparen!
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
  • Leuk
Waarderingen: David97
Ah oke, goed om te weten. Was eerst ook aan het kijken naar 1.2 69pk's en wil m dan laten chippen of fabrieksupgrade naar 105pk. Weet jij zo of dit mogelijk is met 69pk versies? of VAGtechniek zag ik die van 69pk namelijk niet staan
Hoooo. Totaal verschillende motoren.

1.2 69PK is een non-turbo motor
1.2 90PK is een TSI dus een turbo motor
1.2 105PK is een TSI dus een turbo motor

De laatst genoemde kunnen worden voorzien van een tune naar +/-140PK
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!