Donatello
Actief lid
Nee, de 1.0 TSI krijgt in de golf zelfs 115pkgrappig dat de 90pk benzine een 1.2TSI is en de 110pk benzine een 1.0TSI. foutje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, de 1.0 TSI krijgt in de golf zelfs 115pkgrappig dat de 90pk benzine een 1.2TSI is en de 110pk benzine een 1.0TSI. foutje?
Ja maar afgelopen weekend besloten toch niet weer voor een Polo te gaan. Begin juni gaat de GT naar JDengineering voor chippen en DSG aanpassen. Bedoeling is nog 2 jaar door te rijden (en te sparen) en dan voor een Golf GTI te gaan (of een R-line 1.8 TSI als die 1.8 ooit in de Golf komt).@Donatello Goed dat je dus nog even gewacht hebt, hij is er
Onze GTI hier in de showroom heeft een thuiskomer
Dubbele bodem heb je inderdaad bij de GTI niet omdat de accu achterin zit
Vraag dit allemaal, omdat dealers in omgeving geen polo GTI in showroom hebben alleen maar zeer veel Golf GTE.
NoordGroningen, ga morgen langs dealer info opvragen.
@eddyfr: kan je niet met vcds of vagcom iets aanpassen. Bij onze O3 vRS hebben ze het volume teruggeschroeft. Dit werkt met een %-percentage. Origineel staat deze in "sport" stand op 100%, maar bij mij nu op 40%. Dit vanwege meetrillen in dashboard of onder motorkap/waterbak wat ze niet konden wegkrijgen!
Nu is het net leuk op de achtergrond en niet storend (er trilt niks mee). Maar het kan zijn dat het op de Polo net iets anders zit....
Ik hoorde bij de Polo GTI 1.8 met sport select aan weinig verschil in het geluid. Staat dan wellicht standaard aan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.