Koplampen branden veller

Mensen ik wil jullie dit niet onthouden De verlichting kan beter.
Foto`s even geleend van een mede Golfcabrio forum lid/
Dit zijn de gewone H4 pitjes
Ervoor
FotoFYRPHTKX-1.jpg


Erna :shock:
FotoBSC6C4UO-1.jpg


Kom hier morgen op terug
Ga nu eerst pitten
 
Lijkt mij toch dat dit niet goed kan zijn! Je genereerd zelf meer licht maar dat betekend ook dat je tegenligger meer licht krijgt :twisted: Daarnaast zal door het op schroeven van de voltage de lamp waarschijnlijk warmer worden en een minder lange gebruiksduur hebben.

Voor mij nadeel op nadeel, investeer dan gwn in een H7 setje of als je echt H4 wilt blijven rijden in een xenon setje!
 
Zie onderwerp

Koplamp relais
Of u nu uw koplampen upgrade of niet, het is een heel verstandig idee door te sturen van de koplampen. De voorraad koplamp bedrading gebruikt schamele 16 gauge draden, maakt gebruik van de koplamp schakelaar als een stroombron, en bevat lange draad loopt, die allemaal leiden tot verzet en uiteindelijk de spanningsval op de koplampen waardoor elke lamp is helderheid. Het toevoegen van relais bevoegdheden rechtstreeks aan de koplampen van de accu / dynamo, zal spanningsverlies in het elektrische systeem te verlagen, verlengt de levensduur van de dynamo, koplamp schakelaar en contactslot, zal de lichtopbrengst zodat u witter en helderder licht te verhogen, en zal de de kansen van de koplamp schakelaar oververhitting. Klik hier voor een doe-gids voor het doorgeven van uw koplampen. Als u liever niet doe het zelf, een volledige relais kabelboom is verkrijgbaar voor ongeveer $ 90 bij Concept1 , of voor $ 35 bij 4Crawler .

http://www.cabby-info.com/electrical_system.htm

http://www.cabby-info.com/Files/Relayin ... lights.pdf

Ga dit zeker eens proberen
Misschien kan Erno van Xenonlamp.NL wel iets leveren
 
Maik zei:
Lijkt mij toch dat dit niet goed kan zijn! Je genereerd zelf meer licht maar dat betekend ook dat je tegenligger meer licht krijgt :twisted: Daarnaast zal door het op schroeven van de voltage de lamp waarschijnlijk warmer worden en een minder lange gebruiksduur hebben.

Voor mij nadeel op nadeel, investeer dan gwn in een H7 setje of als je echt H4 wilt blijven rijden in een xenon setje!

Heb het hier niet alleen over de Polo.Er zijn genoeg auto`s die niet kunnen overstappen naar H7 vandaar deze TIP
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!