koplampen

Tomt

Nieuw lid
Ik heb nu nog de originele koplampen van mijn bluemotion erin zitten. Omdat ik veel km maak en nog het h7 setje uit mijn vorige auto heb liggen zou ik deze weer graag in willen bouwen.

Nu weet ik dat de bluemotion h4 heeft en de tsi h7 ben ik naar die koplampen opzoek (vind 600euro wat teveel van het goede)

Nu zie ik verschillende setjes op mp, welke verschillende zijn er?

Klopt, Hella en Valeo maken de originele.
Valeo heeft andere klemmen die makkelijker om te bouwen zijn voor xenon (los van de vraag of je het uberhaupt moet willen).

Soms is er van H4 naar H7 nog een kleine vagcom aanpassing nodig

Zoals deze is h7, met 2 reflectoren
$_84.JPG

Zijn dit dan h4 lampen, of is de foto gewoon van een andere hoek gemaakt?
$_84.JPG

foto's zijn van marktplaats

Zo, vandaag H7 set ingebouwd. Wat scheelt dat een licht zeg!

Ook xenon ingebouwd van mijn vorige auto(Ibiza 2007) alleen gooide de auto hem zelf uit. Denk dat het te maken had met dat de set waarschijnlijk geen canbus optie had.

Ik heb iets gelezen over omcoderen voor de lampen. Heb vcds aan de auto gehad en gaf geen fout meldingen. Halogeen bleef wel gewoon werken. Kan iemand mij precies vertellen wat er nu omgezet moet worden, want kan er in de search slecht uitkomen

volgens mij hoef je niks om te coderen maar moet je juist de lamp controle systeem uit zetten.
dit kun je doen door:

- Component: BCM PQ25 (09 - Cent. Elect.)
- byte 16
- bit 4

Volgens mij moet je deze dan juist aan zetten ( uit het hoofd staan er standaard geen vinkjes )

of ben je van H4 naar H7 gegaan?

aaai..... dan wordt het maar weer eens proberen. Dat canbus is leuk maar niet als wat anders wilt;)

Hoe zit het dan bijvoorbeeld met die dectane koplampen? geven die dan ook zoveel problemen?

ik zat zo te denken: Ze vragen waarschijnlijk te weinig stroom waardoor de computer denkt oei ik heb en lamp stuk en dat deze daarom hem uit schakelt.
want xenon vraagt toch meestal minder stroom halogeen 55 & xenon maar 35 w

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!