koplampen

Normaal zou ik zeggen ja.

Maar zoals meer beschreven is het dat als de motor niet draait er niks aan de hand is. Zo snel als dat je weg rijd, of start zelfs al, ze een paar keer flikkeren en tegelijk uit gaan.

Het klinkt vrij logisch dat het met weerstand werkt. Elke draad heeft een bepabepaalde weerstand, en om licht en daarmee dus hitte te creëren heb je stiekem wat weerstand nodig. En daarbij zal de canbus ook een bepaalde marge hebben waar je tussen mag zitten.

Daarbij denk ik dat het probleem hem in de weerstand zit, en niet in het vermogen.

Ik ga het nog een keer proberen met deze bollen, en dan als dat niet lukt een "officiële" canbus set via iemand die mij kan garanderen dat het werkt en hij anders terug gaat.

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Ik kan iedereen met een bluemotion ziezo de overstap naar h7 aanraden. Ik had het Veel eerder moeten doen

Ik zou ook altijd prefereren om in VCDS de controle uit te zetten (= lamp diagnostics inderdaad aanvinken)
naast het feit dat niet goed gemonteerde canbus-weerstanden door kunnen branden gebruikt het minder energie ( = brandstof)
Ik heb in mijn auto de controle uitgezet (vanwege leds) behalve bij de knipperverlichting, daar zitten canbus-weerstanden in omdat je dat met VCDS maar gedeeltelijk kunt omzeilen (Geen foutmelding lukt maar knipper-geluid is snel, de lampen knipperen echter dan toch op normale snelheid)
als je canbus weerstanden gaat plaatsen vanwege xenon zou ik wel goed uitrekenen wat de waarde moet zijn samen met de xenon, tenminste als deze van dezelfde bron gevoed wordt

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!