Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
absoluut, PON zou eigenlijk al de TSI's moeten terugroepen voor de kettingkwaal
Bij mij is de ketting vervangen maar ratelt toch nog iets bij koude motor.
Er zitten hydraulische kettingspanners op, die moeten eerst vol lopen volgens de dealer
Hi
ik heb het zelfde met mijn Polo, alleen duurt het soms enkel seconden. Naar de garage geweest en die gaf idd aan dat het aan olie druk lag en ketting. Sinds kort wacht ik heel even met starten van motor, sleutel in contact en dan paar seconden wachten voor starten. Dan merk ik dat het geluid er 9 van 10 keer niet meer is. Volgens garage is dat raar want sleutel in contact, wil nog niet zeggen dat olie druk wordt opgebouwd. Voor mij werkt het wel. Ik ga binnenkort wel naar garage om ketting te vervangen en opnieuw te spannen want als ik mijn auto direct start lijkt net of de motor volledig uit elkaar valt.
HiKlinkt het ongeveer zo?
1.4 16v?
De vorige generatie van deze motoren had nogal last van kantelende zuigers met koude motor. De kans is groot dat dit bij jou het zelfde geluid is. Kan t op de video niet heel goed horen.
Wat ook nog een mogelijkheid is: rammelende brandstofleiding. Er zijn hier een aantal topics over op dit Forum hoe je dat kan checken en oplossen.
Over die kantelende zuigers: mocht dit wel de oorzaak zijn: sochtends de radio maar even wat harder zetten en het geluid negeren. Kan verder geen kwaad. Oplossing zou revisie zijn... Is het niet waard om enkel een geluidje op te laten lossen...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.