Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op persoonlijke noot, ja, de kosten vallen relatief mee (ca 100 euro voor het onderdeel + koelvloeistof verversen + arbeid). 75000km is niet heel erg veel daarentegen maar leeftijd telt ook mee. Ik zou zeggen, lekker doen, hoewel het wel aan de vroege kant is. Dus er is ook zeker iets voor te zeggen om hem te laten zitten.
Neem ook mee in je overweging of de koelvloeistof al eens vervangen is, ook deze heeft niet z'n eeuwige leven.
Zoals al is aangegeven, is hier geen interval voor. Als ze nu toch in de buurt zijn, en je auto uit 2014 komt, altijd goed om te vervangen. Kan die er weer jaren tegen aan. Jammer als je over paar maanden (of jaren) langs de kant van de weg staat met auto pech. Voorkomen is beter dan genezen, zeker als de waterpomp uit 2014 komt.Duidelijk en bedankt. Is de waterpomp van VW ook een probleemgeval of meer omdat ie in
de buurt zit tijdens het vervangen van de distributieketting en waarschijnlijk binnen enkele
jaren ook gaat sneuvelen...
Ik was voor mijn 6R vorige week ongeveer €800 kwijt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.