Krakand - tokkend geluid links achter binnenin

Gegroet

Sinds december 2011 rijd ik met een nieuwe VW Polo 1.6 TDI BMT 90 pk. Een droom van een auto, ook wat prestaties en verbruik betreft.

Maar sinds april dit jaar hoor ik zeer regelmatig een tokkend ofwel krakend geluid links achteraan de bestuurderszetel... Meestal hoor ik het wanneer het rechtervoorwiel over een oneffenheid in de weg rijdt. Ook bij het nemen van een bocht of op een hobbelig stuk asfalt tegen zeer lage snelheid. Soms hoor ik helemaal niets. Soms is het luid, soms is het stil. Het lijkt van binnenin te komen.

De auto is hiervoor al twee keer onder garantie naar de dealer geweest. De eerste keer hebben ze niets gedaan, de tweede keer hebben ze de spil vervangen. Ik weet niet wat een spil is, maar het geluid is er alleszins nog en werkt me stilaan op de zenuwen.

Heeft iemand een idee over wat hier gaande is?
Dank!

Steven
 
Zou et? ik dacht ook aan de ophangrubbers deze zijn nog nieuw/ droog ook links voor hebben nieuwe polos last van de rubbers die overmekaar heenglijden en herrie maken bij het sturen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!