ja dat zeg ik, beter meteen Anwb bellen
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jeetje, dat is wel anders dan een leuke afsluiting van kerstavond... En wat een arrogantie van de wegenwacht om een dergelijke misplaatste opmerking te maken..Hier wel een krik maar geen reserve wiel kerstavond flink staan schelden dat ik hem niet had.
Jullie raden het al lekke band.
Met die geweldige COMPRESSOR geprobeerd lucht in de band te krijgen kreeg de auto geen mm omhoog (gaatje te groot).
Maar niet die schuimzooi geprobeerd.
Pech hulp vw gebeld na lang heen en weer gepraat u heeft geen recht op mobiliteitsgarantie nog geen 2 jaar oud 32k km ????
Volgens pipo aan de telefoon is de servicebeurt te laat (display geeft aan over 40 dagen ) volgens hem moest het voor 30k km.
Ze maar wel onder protest de wegenwacht laten sturen €199,00 morgen de dealer maar eens aan z n oren trekken.
Bijna uur wachten op de ww beste man beetje mopperen van kan je niet eens zelf een wiel wisselen (ja maar ik heb geen wiel).
Uiteindelijk een flinke prop in de band gekregen maar wel weer op weg.
Volgens de monteur had het schuim zo ie zo niet gewerkt gat te groot werkt alleen bij kleine gaatjes .
Ga nu maar snel op zoek naar een nood wiel (was ik aardig sneller weer op weg geweest) iemand nog iets liggen 18 inch ????
Gaat ook nog wel lastig worden plaats hier voor zit aardig vol accu zit bij de gti ook op deze plek misschien accu naar voren plek daar is leeg ???
Pechhulp vw is toch alleen geldig bij minimaal 1 x per jaar onderhoud. Als je weinig km rijdt moet je toch 1 x per jaar een onderhoudsbeurt om de pechservice te behouden.Pech hulp vw gebeld na lang heen en weer gepraat u heeft geen recht op mobiliteitsgarantie nog geen 2 jaar oud 32k km ????
Volgens pipo aan de telefoon is de servicebeurt te laat (display geeft aan over 40 dagen ) volgens hem moest het voor 30k km.
Ze maar wel onder protest de wegenwacht laten sturen €199,00 morgen de dealer maar eens aan z n oren trekken.
Met de mobiliteitsgarantie van vw zou je juist de Anwb niet nodig moeten hebben.ja dat zeg ik, beter meteen Anwb bellen
Klopt 30k km of 1 jaar mijn auto had in februari van dit jaar onderhoud gehad en dit is dus over een kleine 40 dagen precies 1 jaar wat het display aangeeft.Pechhulp vw is toch alleen geldig bij minimaal 1 x per jaar onderhoud. Als je weinig km rijdt moet je toch 1 x per jaar een onderhoudsbeurt om de pechservice te behouden.
Ik had een lege accu. Pechservice deed moeilijk omdat ik geen serviceboekje had. Mijn dealer vond het vreemd omdat de man van de pechservice in het systeem van vw kan kijken wanneer er servicebeurten zijn gedaan. De man van de pechservice was van een vw dealer. Mijn eigen dealer heeft er voor gezorgd dat ik niet hoefde te betalen.
Contact met de dealer gehad onderhoud prima in orde onderhoud februari dit jaar gehad over een kleine 40 dagen weer is het precies 1 jaar geleden.Jeetje, dat is wel anders dan een leuke afsluiting van kerstavond... En wat een arrogantie van de wegenwacht om een dergelijke misplaatste opmerking te maken..
Ik ben benieuwd wat de dealer zal zeggen over te laat met je service beurt aangezien je auto zelf pas over 40 dagen aangeeft.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.