lamp vervangen en nou helemaal noppes!!!!

Zag dat een van mijn stadslicht kapot was, dus hup naar halfords twee nieuwe halen, beide vervangen en nou ineens doet de linkerkant helemaal niets meer van voren niet en nu van achter ook niet, lampjes voor omgedraaid brandt gewoon, achterlichten vervangen met rechts alles brandt.
Zekeringen gecheckt een mini 5A doorgebrand, hup naar VW kreeg eentje gratis (viel bijna flauw) toch branden ze niet, vanmiddag alle zekeringen gecheckt en alles klopt, rechts brandt alles, alleen links stadslicht en achter verlichting doet het niet.
Zou ik ergens kortsluiting gemaakt hebben? Iemand zoiets ooit meegemaakt?

tips tips tips tips tips tips aub

groetjes Steve
 
Zoals je het omschrijft had ik het laatst ook, was echt een zekering, voor links en rest zijn aparte zekeringen 5A, draai die 2 eens om, volgens mij was het de zekering met een P (van parkeer licht)
Lampje kan je erna eens proberen om te draaien, dus eruit halen en 180 graden draaien.
 
ONNOOOOOOOOOOO jongen, je hebt volkomen gelijk, had ze omgedraaid en ineens deden ze het. Schijnbaar toen de ene kapot ging heb ik de nieuwe in de verkeerde gat gestoken. Heb dus eentje geleend van een ander gat en morgen een nieuwe bij VW halen.

Kan je nagaan hoeveel nut deze forum heeft, als het niet van Onno en deze forum had ik waarschijnlijk me eigen scheel uitbetaald aan een garage.

Nogmaals iedereen bedankt
 
Tip: Vraag van ieder amperage een aantal zekeringen. Betaal die gewoon. Dat scheelt je ieders keer als je wat gekl**t hebt een ritje naar de garage ;)

Vraag maar aan Ropo2002 ik heb ook een hele zak zekeringen thuis liggen :)
 
@StevePolo04

Zo ben ik ook ooit hier terecht gekomen, ik profiteer nog steeds van alle tips, kan je 1000e euro's schelen. Dit probleem wat je had had ik een weekje geleden namelijk ook, blijkbaar vind een auto het niet leuk dat je met lampen gaan klungelen terwijl ze aan staan :shock:
En zelf moet ik nog steeds zo'n 5A mini zekering halen, zit nu een 10 op de plek waar je de lampen mee omhoog en omlaag stelt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!