Hier staat de uitleg:alleen snap il het nog niet helemaal ik heb nog niet zolang vcds in bezit namelijk
zou je voor mij stap voor stap kunnen beschrijven wat ik precies moet doen?
Dit zijn de bekende lampcontroles:
LC,11,6,Lamp Diagnostics for Back-Up Light active
LC,11,7,Lamp Diagnostics for Lisense Plate Light active
LC,16,4,Lamp Diagnostics for Low Beam active
LC,16,5,Lamp Diagnostics for Rear Fog Light(s) active
LC,16,6,Lamp Diagnostics for (Separate) Daytime Running Lights (DRL) active
LC,16,7,Lamp Diagnostics for High Beam active
LC,19,4,Lamp Diagnostics for Turn Lights active
LC,19,5,Lamp Diagnostics for Fog Lights and/or Cornering/Turn Lights active
LC,19,6,Lamp Diagnostics for Tail Lights aktiv
LC,19,7,Lamp Diagnostics for Brake Lights active
Dectane lampen zijn maar weinig bezitters van, dus het zal voor jou waarschijnlijk één voor één proberen worden.
Low Beam en DRL zou ik als eerste proberen.
LET OP: Soms werkt de lampcontrole precies andersom, dan staat 'ie pas uit als je 'm op active hebt staan. Trial & error.
Dan zal ik dat binnenkort even doen.Als je een regensensor hebt dan heb je ook een lichtsensor, deze is alleen softwarematig uitgeschakeld. Als je een melding hebt van een defecte lamp maar je ziet het niet dan is het advies eerst uit te lezen op fouten.
Ik heb geen van beide, dus dat wordt een china setje kopen als ik dit wil gaan doen.soms mogelijk.
https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/2x-polo-6r-auto-light-kabelboom-te-koop.11051/
Als je geen fabriek-af xenon of start/stop systeem hebt, moet je een BCM high inbouwen of gewoon een china-setje kopen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.