Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je verzekering?Helaas dus ook krassen erbij zitten…
Wie kan ik het best benaderen voor nieuwe koplampen? Volkswagen zelf?
Die zit hier ergens op het forum.dan kan je kijken naar een plastic lasser
Vanaf vandaag staat er zeker een camera op. Mensen op de hoek hebben een camera ga ik straks navragenEnorm zonde! Zeker geen camera op je auto staan? Anders had je nog iets met kentekens kunnen doen.
Mijn advies is om een berichtje te plaatsen in de Facebookgroep van je buurt.
Zo kan je anderen behoeden / vragen of zij camera's hebben en terug kunnen kijken.
En als je drastische maatregelen wilt treffen dan kan je kijken naar een plastic lasser om zo de lampbehuizingen vast te 'lassen' en het chassis.
Heel vermoeiend dit… heb hem nog geen jaar. Benieuwd wat de verzekering doet aangezien die wa+ verzekerd isGrrrrr wat een #ikels zeg kan hier ook slecht tegen, weet helaas hoe je voelt hierbij (zelf ook 2x gehad - heb hem zelfs verkocht hierdoor).
Er wordt dan inderdaad een hele wijk langs gegaan waar diverse polo's staan met deze lichten.
Helaas verder weinig aan te doen meer dan verzekeren (zolang ze dit willen vergoeden) kan je niet, hoe vaster je ze zet dan maken ze gewoon nog meer schade.
Hopelijk gaat de afhandeling met je verzekering verder soepel en kan je straks weer lekker genieten van je mooie GTI, zou dit gewoon bij de dealer laten herstellen (beetje afhankelijk van je verzekering natuurlijk).
Waarom verzeker je een auto van meer dan 20k wa+?Heel vermoeiend dit… heb hem nog geen jaar. Benieuwd wat de verzekering doet aangezien die wa+ verzekerd is
Hier schrik ik wel van! Dit gaat nog sneller dan een pitstop bij de F1! Bizar!wat een tuig zeg, ratten zijn het en kun je ze weer op marktplaats terugkopen bij diezelfde ratten. Collega van mij had het ook met zijn navi, hij kreeg 2x een nieuwe maar iedere x kwam dat tuig weer terug. Toen is de verzekering gestopt met het vergoeden.
je haalt ze er kennelijk er makkelijk uit bij de Polo's ook oudere en nieuwe generatie. Alarm werkt dan niet, motorkap is niet opengemaakt.
en ook bij de duurdere q7 van Audi
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.