Lampen vervangen door LED

Denk dat je wel moet letten op het aantal lumen, standaard voor interieur/sfeerverlichting is het rond de 50 lumen per lamp.
Tenzij je graag wil dat er een lantaarnpaal of een bouwlamp in je auto schijnt :)
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik ben ook wel benieuwd, ik was vandaag ook door aliexpress aan het zoeken maar zoveel keus.
Hoor graag van je of alles werkt naar behoren en je geen foutmeldingen krijgt.
Led verlichting aan de binnenkant werkt top heb deze vandaag er op gezet.

Voor kenteken verlichting heb ik het volgende besteld: https://nl.aliexpress.com/item/32823706289.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3da24c4d9qSlPZ
De kenteken verlichting die je bij de interieurverlichting krijgt is te vel voor voor kentekenverlichting vind ik.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
Iemand ook ervaring met voetverlichting? Ik heb destijds een setje geprobeerd, maar die zorgden telkens voor problemen. Heb nu maar de originele halogeen lampen, maar dat is geen gezicht.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Ik ben wel benieuwd naar de fotos, ik heb me laten vertellen dat de led lampjes niet echt goed zicht geeft in de avond. Maar jij kan dat beter bevestigen.
Let me know
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
@Issam, ik heb alleen nog de interieur verlichting gemonteerd. Deze is inderdaad helaas niet fel genoeg om de weg mee te zien ;). Maar serieus, ik heb de koplamp lampjes nog niet binnen. Hou je op de hoogte.

@Roon, ik kom er net wel achter dat de nummerbord verlichting een foutmelding op t display geeft. :(

@Jay511, ik heb (nog) geen voetverlichting, dus ik moet het zonder blauwe bolletjes doen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Ik krijg vandaag mijn H8 led binnen, heb gisteren de H7 binnen gekregen, dus ben heel benieuwd @aeonius, wanneer krijg jij ze binnen? lukt mij nu niet om ze te installeren, regen hier in het noorden van het land, maar mocht ik wel een foutmelding krijgen kun je die uitschakelen met Vcds cabel of Obdeleven?. Oja heb de led lampen gekocht die in het begin van dit topic staan. H7 @aeonius H8 @Jay511.
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!