Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die H8 mistlampen en de interieurverlichting zitten er bij mij in en werken perfect.Mooie lijst, is dit ook allemaal getest? Oftewel, werkt het gegarandeerd?
Ik heb ze nog niet binnen, dus nee. Nog niet getest. Zodra ik ze er in heb zitten, laat ik weten hoe ze zijn.Mooie lijst, is dit ook allemaal getest? Oftewel, werkt het gegarandeerd?
Nee denk ik niet, dan moeten ze rond draaienDisco in de auto!
Heb je daar dat ronde ding aan 't dashboard niet voor?Nee denk ik niet, dan moeten ze rond draaien
Kick hè? Gelijk een luxere uitstraling vind ik.. heb jij ook van die gekke blauwe bolletjes in je voetverlichting zitten?Oh, en deze lampen set dimt inderdaad de lampen tot uit als je de auto sluit. Ziet er best tof uit als je de auto in het donker op slot zet.
Van de interieurverlichting? Maak vanavond wel een fotootje!!!Ik ben wel benieuwd naar de fotos, ik heb me laten vertellen dat de led lampjes niet echt goed zicht geeft in de avond. Maar jij kan dat beter bevestigen.
Let me know
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.