Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank je, ik ga het controleren!
Nog even uitzoeken welk type lampje er in hoort
Nog even uitzoeken welk type lampje er in hoort
Jij hebt fabriek af de Bi Xenon LED koplampen, dus jouw bochtverlichting zit in de koplampen, niet in de mistlampen.heu..in de Bixenon?
Dacht dat het onder in de bumper zat bij de mistlampen in?
We gaan de H7 eens eruit halen en controleren....Hopelijk gaan ze er makkelijk uit en hoef ik niet zoals bij de Lupo de complete koplamp (en dus de bumper eraf te halen...) bij een Polo kunnen ze naar buiten gedrukt worden als ik het goed heb.
?Waar is datMaar een keer uitlezen met VCDS iemand in de buurt van 0546 die me kan helpen hiermee?
Goedemorgen,
Graag zou ik de dagrijverlichting van mijn 6C(2017) vervangen voor LED met canbus. Echter zie ik in de link van de openingspost: https://www.mypolo.nl/xenforo/resources/lampentabel-polo-6r-6c.60/, dat daar P21W - BA15s lampjes in zitten. Dit klopt toch niet voor de 6C? Naar mijn weten zitten daar lampjes in met een T20 fitting.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.