Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
moest je maar een highline halen
Dit is ook nooit een keuze in de opties geweest en nu nog steeds niet
Ik ging er stiekem vanuit dat aangezien je ook de intensiteit van de andere lichten kon aanpassen je dit dan ook voor dat lampje moest kunnen terugvinden in het menu maar blijkbaar is dat niet het geval .
Toch vreemd dat mensen die ook een highline/r-line model uit 2020 hebben wel dit lampje hebben. Maar goed als ik de meeste reacties zo lees mis ik er niks aan .
Haal gewoon een simpele 12v ledje van Ali of de elektrozaak in de buurt. Verbind het met een 12v+ kabeltje van je kachel bekabeling ofiets wat er langsloopt.
Halen halen, Highline betalen!moest je maar een highline halen
GTI was toch goedkoper dan een 1.5 tsi high line?Halen halen, Highline betalen!
of GTI...
Uhm nou... scheelt je in standaard uitvoeringen toch nog steeds 4K t.o.v. GTI .GTI was toch goedkoper dan een 1.5 tsi high line?
Off topic, waar is jou gti te zien heb ik die fotos gemistBij mijn GTI is het lampje wel te dimmen,
met de rest van het dashboard verlichting mee. (Dus alle knoppen en instrumenten paneel / AID)
Maar zoals eerder ook al werd gezegd, kan die niet uit.
Is er gewoon een 12volt aftakking te maken op een 12v draad van de kachel verlichting geeft dat geen problemen met het canbusHaal gewoon een simpele 12v ledje van Ali of de elektrozaak in de buurt. Verbind het met een 12v+ kabeltje van je kachel bekabeling ofiets wat er langsloopt.
In de folder van de dealer.Off topic, waar is jou gti te zien heb ik die fotos gemist
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.