Lampjes vervangen

Michael

Nieuw lid
Hoe moeilijk kan het zijn!

Nieuwe set Bluevision van Philips gekocht vanwege het mooie felle heldere licht ben potverdomme 2 UUR bezig geweest omdat ik er niet bij kon :P en nu zit er 1 lampje die iets meer naar boven gericht is ook maar ik vind het helemaal best :P
Ook zie je van bij de Polo 9n3 dat het achterlicht geen rondje meer is maar een half rondje dit was bij mij ook t geval hier heb ik dus ook een nieuw lampje in gepropt..

Sorry ik moest dit even kwijt en het voegt helemaal niks toe op het forum maar moest mn ei even kwijt :P

Fijne avond nog allen! :)

2 uur bij een Polo 9N3, doe ff normaal zeg. was je geblindoekt :shock:
Mja het is je gelukt, dus de volgende keer zal veel sneller gaan ;)

@ enzolino:
Ja ik was aan het einde van de avond ook stuk :P En knutselen aan mn auto zonder wat te slopen bevalt me wel bij mn Tigra was dat wel anders daar had ik het hele dashbord van ontframed.. :S :P Moest toen me radio en speakers vervangen.. :P

@ Bas:
Hoop niet dat de volgende keer komt wel heb ik een achterlampje uit de Golf 6 van mn moeder gejat en deze is nu iets feller maar haal van de week wel even een achterlampje bij de halfords :D.

@ Starsky:
Zal het onthouden! ;) Of ik wacht tot er weer eens een meeting is en dan vraag ik jullie allen om hulp :lol:

Ik snap wel dat je zo lang bezig bent geweest... Dimlicht vervangen gaat bij mij nog wel, maar zodra ik stadslicht/grootlicht moet vervangen... Ik kan daar gewoonweg niet bij, voor de koplampunit linksvoor moet ik de accubak demonteren om erbij te kunnen.

Enige lampjes die ik in mijn auto zelf wissel zijn dus het dimlicht (H7) en de achterlichten. De rest mag m'n garage doen (doet ie gratis zolang ik zelf de lampjes lever :P).

Ik heb het geprobeerd, maar ik kan er gewoonweg niet goed genoeg bij. Aan de andere kant moet ik een zwarte cilinder (aircopomp?) losthalen om erbij te kunnen...

dus ik ben zeker niet de enige die er lang mee bezig is geweest en het zinnetje: ''ff lampen vervangen'' kan ook zo de prullenbak in :P

ik had toevallig gisteren 1,5 uur over mijn 6R Koplampen over gedaan omdat ik die stomme koplamp unit er niet uit kreeg (wel met brute kracht duwen...ik was toen echt chagerijnig dus ging ik echt als een bezetene aan dat ding trekken en toen schoot die los...eindelijk...)
maar idd EVEN een lampje verwisselen is het echt niet...als je weet hoe je alles moet doen dan doe je beide koplampen wel heel snel in half uur ofzo...maar als je alles nog moet uitzoeken dan is het zeker weten 1,5 - 2 uur.

Het is goed dat ik het een keer gedaan heb dan mocht er eens een lampje kapot zijn dan kan ik dat snel vervangen...

ik heb de handleiding van de auto in m'n dashboard kastje liggen. Zodra de politie me tegenhoud wegens een kapot lampje sla ik ze daarmee om de oren ;) Er staat bij mij letterlijk in dat ik voor het vervangen van de lampjes naar de dealer moet en dat ik er zelf niet aan mag zitten :lol:

Fludizz zei:
ik heb de handleiding van de auto in m'n dashboard kastje liggen. Zodra de politie me tegenhoud wegens een kapot lampje sla ik ze daarmee om de oren ;) Er staat bij mij letterlijk in dat ik voor het vervangen van de lampjes naar de dealer moet en dat ik er zelf niet aan mag zitten :lol:

Haha wat zal die Politie agent je raar aankijken als die een paar hoeken met dat boekje krijgt haha lig hier dubbel op mn werk! :lol:

starsky zei:
Zolang aan die kant je stadslicht ook nog brand maakt de politie er vaak geen probleem van.

Politie hier in regio Utrecht is niet zo courant die schrijven maar al te graag.. Of tegenwoordig gaat dat al met zo een PDAtje en een bonnen printertje.. Ja alleen maar zodat hun beter en sneller kunnen uitschrijven en dat allemaal van onze belasting centen :P

Ongeacht welke vw een lampje vervangen lukt je altijd binnen 30 minuutjes ;) Die verhalen dat je het halve front eraf moet slopen is wat van die Fransozen ;)

Bas zei:
Ongeacht welke vw een lampje vervangen lukt je altijd binnen 30 minuutjes ;) Die verhalen dat je het halve front eraf moet slopen is wat van die Fransozen ;)

Niet mee eens.. 2 uur :roll: hoe ik dit voor elkaar heb gekregen? 2 linker handen een hele hoop onhandigheid met auto's en gewoon stom geneuzel en een hoop gevloek natuurlijk :P Maarja.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!