Lampjes vervangen

Fludizz zei:
ik heb de handleiding van de auto in m'n dashboard kastje liggen. Zodra de politie me tegenhoud wegens een kapot lampje sla ik ze daarmee om de oren ;) Er staat bij mij letterlijk in dat ik voor het vervangen van de lampjes naar de dealer moet en dat ik er zelf niet aan mag zitten :lol:

Ha, dan mag je toch gewoon niet rijden. Tis toch jouw verantwoordelijkheid, niet die van je dealer...

Bas zei:
Ongeacht welke vw een lampje vervangen lukt je altijd binnen 30 minuutjes ;) Die verhalen dat je het halve front eraf moet slopen is wat van die Fransozen ;)

inderdaad iedere vw moet wel binnen een half uur te doen zijn.
even een feitje tussendoor bij een crafter is het binnen 2 minuten gebeurt :mrgreen:

Jeffrey zei:
Bas zei:
Ongeacht welke vw een lampje vervangen lukt je altijd binnen 30 minuutjes ;) Die verhalen dat je het halve front eraf moet slopen is wat van die Fransozen ;)

inderdaad iedere vw moet wel binnen een half uur te doen zijn.
even een feitje tussendoor bij een crafter is het binnen 2 minuten gebeurt :mrgreen:

Mijne volgende auto word dus geen auto maar een Volkswagen Crafter :P

Bas zei:
Kun je alleen geen parkeer garage meer in :P

Ow maar dat is geen gemis aangezien ik parkeergarage's nu ookal zoveel mogelijk probeer te vermijden hier in utrecht is dat namelijk nooit leuk aangezien er zoveel mogelijk auto's de garage in moeten dus een deuk heb je zo in je auto maarjah ag het is en blijft een gebruikers voorwerp toch? :) maar mag dr wel een beetje zuinig op zijn :D

vooral van die hele krappe garages waar je echt super veel moeite moet doen om eruit te rijden (krappe bochten, uitgang moet je met veel stuurkunsten eruit manoevreren...) er hoeft niks te gebeuren...maar ja deukje zit er zo in :( Stootstrips zijn idd wel lelijk maar helpen wel degelijk

Ik wel :X voornamelijk parkeerschade... je ziet het aan mijn stootstrips erg duidelijk dat men niet uit kijkt met het open gooien van de portieren... Als dat m'n plaatwerk/lak was geweest had ik allang de portieren overnieuw mogen spuiten. De krassen en deukjes in de stootstrips gaan namelijk dwars door de verflaag heen tegen het plastic aan. Gelukkig roesten stootstrips niet :P

Waar heb je die stootstrips zitten dan? Ik doelde zelf meer op van die strips die je op de randen van je bumper aan kan brengen. Verder ken ik ook de strips die je aan je deur bevestigt:
SX0000090-250x250.jpg

Maar die beschermen vooral de auto van de ander waar je onverhoopt met je eigen deur tegenaan knalt.

Bij mijn vorige auto zaten er een hele zwik aan 'microdeukjes' in de portier a.g.v. lompe medeparkeerders, maar zou niet weten hoe ik dat had moeten voorkomen (behalve kritisch zijn waar je parkeert, maar ja...).

Oh die :-). Ik dacht dat je doelde op achteraf aangebrachte strips. De standaardstrips vind ik natuurlijk ook niet lelijk hoewel ze steeds meer als element in het autodesign lijken te verdwijnen.

Denk dat ik ze wel nog eens ga missen als ik het eerste deukje mag verwelkomen.

parkeerschade krijg je heus wel...ik had vorige keer per ongeluk de deur van een BMW 1 serie te ver open gegooid...de buitenrandje raakte een lantaarnpaal...niet dat er echt schade was...maar goed als je dit telkens overkomt dan krijg je wel deukjes/krasjes.

bestaan er eigenlijk stootstrippen voor de Polo 6R?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!