Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet mee eens, ik heb echt nergens last van.
Ook na het vervangen niet
Mooi om te horen! Met die rubbers van autodoc?
eerst nog ff afwachten wat ze doen na een nacht met nachtvorst
Dat is me onbekend, maar hiervoor zou een overzichtje in OP dus juist fijn zijn Ik zou zeggen voor wie de stang of rubber ooit gemeten heeft vul maar aan;Zijn die maten gelijk voor een Polo 6R GTI, dus 18mm?
Volgens mijn kan je 16mm en 18mm rubbers kopen toch?Ik weet dat dit een oude topic is maar ik heb een vraag ik ben van plan om de rubbers zelf te vervangen. Nu heb ik de stabilisatorstang een tijdje geleden opgemeten en deze komt op 17/17.5mm moet ik dan de 16mm rubbers hebben?. En welke maat zijn de schroeven waarmee de klem vast zit.
Alvast bedankt
De juiste maat rubbers kopen, die van origineel vw zijn toch de beste (mijn ervaring)Hoi,
Bij mij was het gekraak toch helaas na een half jaar weer terug gekomen.
Ik denk dat de enige echte oplossing dan maar de PU rubbers zijn maar weet iemand een ander merk dan powerflex? Want hierbij betal ik meer dan10 keer zoveel dan de normale rubbers
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.