Roon
Bekend lid
Aha die zit achterin, dat is handig.Automatische hoogteregeling unit achterin de auto, dus bedrading die van voor naar achter loopt.
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aha die zit achterin, dat is handig.Automatische hoogteregeling unit achterin de auto, dus bedrading die van voor naar achter loopt.
Lichtbeeld van halogeen is aan altijd rechts hoger afgesneden. Bij de oem koplampen van de AW is het lichtbeeld vrijwel rechtWeet iemand hoe het licht beeld is van de Ledlampen vs Hallogeen? Ik zit er namelijk ook over te twijfelen, maar dan zou ik duizenden euro's uit moeten geven puur voor de look..
Maar is het lichtbeeld ook feller? Of valt dat tegen?Lichtbeeld van halogeen is aan altijd rechts hoger afgesneden. Bij de oem koplampen van de AW is het lichtbeeld vrijwel recht
Een gewone, niet een R-Line of GTI, past die gril dan überhaupt wel en kan je de letters GTI uit de grille verwijderen?Als jij er blij mee bent is het goed toch. Zelf niet zo'n fan van een niet-gti met gti front. Wat voor voorbumper heb je?
Kan, ben ik al via een andere weg achter gekomen.Jawel dat past wel hoor. Of het gti embleem eruit kan weet ik niet
Gaaf, ben benieuwd! Persoonlijk vind ik een GTI grill zonder GTI badge prima kunnen. Zal m goed staan.Kan, ben ik al via een andere weg achter gekomen.
Vrijdag dus nieuwe koplampen en grille.
Kijk er erg naar uit, dus kan niet wachten tot het vrijdag is!Gaaf, ben benieuwd! Persoonlijk vind ik een GTI grill zonder GTI badge prima kunnen. Zal m goed staan.
LED koplampen met modules, hoogteregelingset en coding is geloof ik allemaal nodig.even tussendoor: is het ook al mogelijk om led lampen van een polo aw in te bouwen in een polo aw met alleen adapter stekkers? of moet alles vervangen worden?
Ik meen dat je bij de polo 6r een adapterstekker er tussen zet en xenonled/led lampen en wat codeert en klaar is keesLED koplampen met modules, hoogteregelingset en coding is geloof ik allemaal nodig.
Je kan iig niet alleen de LED koplampen inpluggen en klaar is Kees.
Dit logo is los te koop dus deze moet ook te verwijderen zijn. Zo te zien zitten aan de achterzijde een 4-tal clipsDaarnaast wil ik ook de GTI gril laten instaleren, maar weet iemand of de letters GTI makkelijk te verwijderen zijn?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.