Launch control DSG-7

Blijkbaar is er geen launch control meer met een DSG-7, maar ik las ergens dat dat vermoedelijk ligt aan de Hill Hold functionaliteit.

Nu vond ik ook nog:
If you want to "disable" hill hold, tap the brake pedal once and the feature disappears

Kun je dit ook echt uitschakelen met een knopje ?
Dan zou het wellicht wel werken. Het lijkt me niet noodzakelijk om te doen, maar weten of het kan is ook wel leuk natuurlijk.
 
Nee dit is niet uit te schakelen met een knopje..dit zal echt moeten gebeuren met VAG :cool:

Maar ook daar is inmiddels iemand voor gevonden (zie topic VAG NO DEALER!)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Tja als je bij het stoplicht als snelste weg wilt zijn is launch control ook wel erg veel werk. Verder had ik dan beter een 3 of 4 jaar oude Golf GTI met een fase 5 tuning kunnen kopen.

Het was meer zoeken waarom het wel of niet mogelijk was.

Er zijn posts te vinden van mensen met een DSG7 die claimen dat het wel werkt.
http://www.vwwatercooled.org.au/f97/my1 ... 50485.html

Maar ja dat is een tiguan. Hier komt mijn vraag van de hill hold ook vandaan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!