Led achterlichten mening gevraagd

Alessandro zei:
Ik zag hem laatst rijden! vond het er best cool uit zien ;) maarja smaken verschillen he... ;) mijn tip: neem wat je zelf leuk vindt ;) groet


ik heb ze zelf ook maar dan in het zwart!


forum
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
Haal die logo's er toch af ;) Stick Out Tongue haha
Maar wel nette led verlichting bij je kenteken waar gehaald??
Btw de lampen is niet echt me smaak in het zwart... is nu alles led of alleen je remlicht en gewone verlichting?
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
maak toch niet uit dat de smaken verschillen... gelukkig maar!!!
ik heb bewust de zwarte gekozen omdat ik me achterruit en zijruiten ook zwart heb laten tinten, en dan komt het zwarte van de achterlichten heel mooi te staan bij me achter ruit.
als ik rem dan is het bovenste gedeelte van de led verlichting feller.
alleen de knipperlicht, achteruit licht, en mistlamp, zijn gewone lampen.

de kentekenplaat verlichting bestaat uit 16 canbus leds per unit, is ook erg fel, snachts lijkt het net als of ik een duits kenteken heb, zo wit.. WHAHA!

ik zal binnenkort een betere foto maken zodat je kan zien dat me achter ruit helemaal zwart is, nu kan je er doorheen kijken omdat het licht buiten feller is als in de garage.

de logo's wil ik er inderdaad eraf halen en alles strak laten spuiten!
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
Verschil mag er zeker wel zijn :)
Ben wel benieuwd ja hoe het staat met zwarte ramen...
Voor hoeveel % heb jij je autoruiten laten blinderen?

Btw waarom helemaal opnieuw laten spuiten??? Schade? polijsten geen optie?
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
@dann Welliswaar ziet het er bij jou heel netjes uit ben ik toch niet over stag gegaan ik heb namelijk wel eens vaker van dit soort uitspattingen dat ik ineens iets wil veranderen en achteraf het niet meer wilt ik vind het bij jou kleur auto trouwens wel echt zeer netjes staan! :)
 
haha, maak je niet druk, ik heb ook vaak uitspattingen, en dan denk ik achteraf, shit, dit had ik anders moeten brengen... maar "What the fuck"... ;)

weetje wat het is he. het is niet alleen de lampen, maar ook hoe er er in totaal eruit ziet,
ik maak straks een betere foto van de achterkant, persoonlijk zelf vind ik de zwarte achter lichten mooier bij me auto passen dan de rode lampen, maar dat zal je straks wel zien op de foto! ik ga nu naar bed, want ik heb nachtdienst gehad, in de middag zal ik wel een foto maken
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
michaeltjeh1 zei:
Indd! Precies zoals jij het omschrijft! :) Ik ben benieuwd naar de foto's echter heb je wat minder weer nu maar daar is wel wat van te maken toch! Big Grin


deze foto heb ik net gemaakt

1419781838_5_x-kQ.jpeg


bij mij komen de zwarte achterlichten mooier uit als rode achterlichten omdat me achterruit ook zwart is, achja, smaken verschillen! ;)
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!