peterbaarlo
Lid
ze staan ook op MP voor 25 eu, ga zo eens een setje bestellen, ben benieuwd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hahaha, en 't wachten wordt al helemaal lang als je hier de hele tijd rond kijkt! :lol:Guido6r zei:Dat scheelt dan weer. Ik hoop dat ik snel een belletje van de dealer krijg wanneer mn auto binnen komt. Damn! Wat duurt dat wachten lang!!!
Iske zei:Hoi allemaal,
ik ben hartstikke nieuw hier, maar wel al bijna een jaar lang in mijn Polo BM aan het rondcrossen.
Verder heb ik geen verstand van auto's dus wellicht dat er nu een enorm domme vraag gaat volgen, maar kan ik dus echt niets aan doen
Vraag: die Led-lampen geven die ook meer licht? Ik vind namelijk de standaard koplampen van BM beetje zwak. Had al wel gelezen dat ik H7 koplampen (??) kan nemen welke meer licht schijnen te geven, maar zo te lezen zijn die Ledjes veel goedkoper en op de foto's afgaande ook mooier!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.