LED Dagrijdverlichting 6R BlueMotion

Ik heb ze gewoon bij de lokale automaterialen winkel besteld. Waren 107 euro incl p/s en waren de volgende dag al binnen.

Heren, hou de inkoopaktie in de gaten!!! Daar heb ik een goede deal gemaakt. Met anderen natuurlijk.

Mzzl, Guido.

Ysolvis zei:
heb net met een collega hier wat besteld via ebay.. 4.99 per 2 en 6euro verzendkosten..

Hou er wel rekening mee dat die lampjes CAN-bus compatibel moet zijn, anders krijg je een foutmelding op je dashboard...

vw  polo 
ik heb ook van die el cheapo ledjes in me auto gehad...ik krijg nog steeds af en toe foutmeldingen als het bijv regent :S weet niet waarom...maar op één of andere manier geeft het af en toe een foutmelding.
Als het droog is = No problem...

SilencerNL zei:
Ysolvis zei:
heb net met een collega hier wat besteld via ebay.. 4.99 per 2 en 6euro verzendkosten..

Hou er wel rekening mee dat die lampjes CAN-bus compatibel moet zijn, anders krijg je een foutmelding op je dashboard...
Silencer,

Ga je nog een inkoopactie doen? Zo ja wat zullen de kosten zijn voor het dimlicht en de DRL's? Hoor graag van je! Grt Vincent

Ik heb idd canbus leds besteld. ben benieuwd wat het resultaat is. en is er ook ergens een uitleg hoe je de koplamp los moet halen en dus de stadslichten vervangt.

Ysolvis zei:
Ik heb idd canbus leds besteld. ben benieuwd wat het resultaat is. en is er ook ergens een uitleg hoe je de koplamp los moet halen en dus de stadslichten vervangt.

Genoeg info te vinden daarover als je zoekt ;)

Armo zei:
Ysolvis zei:

Genoeg info te vinden daarover als je zoekt ;)

Tja dat had ik dus al gelezen.. ik vroeg het omdat ik zelf al gezocht had, maar laat maar het is al gelukt TOP!!

@ Silencer

Jij had wit licht voor de dagrijverlichting en ook wit licht voor de stadslicht.

Ik heb de foto's ervan gezien, zeer mooi.

Maar ik weet nu dat de H7 koplampen anders zijn ingedeeld dan de H4 koplampen.

Hoe zou het wit licht van de stadslicht bij een H7 koplamp staan?

Dat ligt natuurlijk aan de H7 lamp die je gebruikt. Als je een gelige lamp gebruikt, zal het minder mooi staan als een blauw-witte lamp.

vw  polo 
Jow Silence ff vraagje: Heb de w5w leds getest (niet op de mijne maar op een 1.2tsi als vervangwagen :D )
Voor het kentekenplaat werkte ze perfect en verwacht ik op mijn polo geen problemen.. Nu wou ik ze ook ff in de koffer testen, maar daar werkte ze niet. Het leek ook alsof de led iets te lang was (toch tov de kenteken waar die er simpel in en uit ging) Heb ze ook s omgedraaid maar ze deden het niet (achteraf terug de originele erin en die werkte wel)
Wou ze gwn vlug s testen en heb er niet veel langer naar gekeken, maar wou dit hier toch ff vragen. Zou het kunnen dat je voor de binnenverlichting w5w nodig hebt met minder leds?? met 3 ofzo?? Of zijn er mensen die de leds van Silence al gebruikt hebben voor de koffer (interieur)??

Grtz $martie

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!