Led in achterlampen

BlackDiesel

Bekend lid
1,112
627
153
Hallo!

Voor de mensen die het leuk vinden, ik heb deze avond mn achterlampen volgepropt met ledjes en dit is het resultaat.

Op de eerste foto van m'n achterkant heb ik alleen de rechter kant gedaan ter vergelijking, op de andere foto's alle twee de kanten.

Ben vooral blij met de achteruitrij led, nu zie ik wat ik aan het doen ben in het donker :cool:

Groet

Bijlagen

• 20200407_202955.jpg
    20200407_202955.jpg
    2.1 MB · Weergaven: 195
  • 20200407_203813.jpg
    20200407_203813.jpg
    2 MB · Weergaven: 207
  • 20200407_204704.jpg
    20200407_204704.jpg
    1.7 MB · Weergaven: 190
  • 20200407_204726.jpg
    20200407_204726.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 178
  • 20200407_203735.jpg
    20200407_203735.jpg
    2 MB · Weergaven: 167
Polo  6c  Verkocht 
Jij bent niet te missen in ieder geval!
Ik heb m'n achterlichten een tijdje geleden gesmoked, dus zou voor mij ook wel een goede zijn om Ledjes erin te doen i.v.m. de zichtbaarheid.
Waar heb jij je setje lampjes vandaan?

Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
Jij bent niet te missen in ieder geval!
Ik heb m'n achterlichten een tijdje geleden gesmoked, dus zou voor mij ook wel een goede zijn om Ledjes erin te doen i.v.m. de zichtbaarheid.
Waar heb jij je setje lampjes vandaan?
Ik was te ongeduldig om ze uit china te bestellen dus dan maar uit Nederland (komen vast en zeker ook uit China haha). Ik heb ze van topledverlichting.nl.

Ben tot nu toe wel tevreden over de kwaliteit van de lampjes, alleen ze zijn daar wel prijzig. Ik dacht bij mezelf goedkoop is duurkoop dus als je wat meer uitgeeft zullen ze wel goed zijn.. We zullen zien hoe ze het volhouden.

Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Heb ze ook liggen hier, kreeg alleen de achterlamp er met geen mogelijkheid eruit...
Flapje in bekleding wegvouwen, witte plastic schroef er uit draaien (is ff lastig zeker met grote handen), met platte schroevendraaier stekkertje losklikken van binnenuit, en dan kan je zo je hele unit van de auto afklikken. Als je het een keer hebt gedaan is er niks meer aan.

Polo  6c  Verkocht 
Flapje in bekleding wegvouwen, witte plastic schroef er uit draaien (is ff lastig zeker met grote handen), met platte schroevendraaier stekkertje losklikken van binnenuit, en dan kan je zo je hele unit van de auto afklikken. Als je het een keer hebt gedaan is er niks meer aan.
ja, ik had alles los maar ik kreeg die unit er maar niet uit

Volkswagen  X  X 
Smoked zou inderdaad goed staan of anders iets minder helder zetten met VCDS, Persoonlijke mening :)
Maar ik vraag me dus af, is het niet nodig om rode led lampjes er in te zetten ipv witte voor de rem en stadslichten?

Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
Smoked zou inderdaad goed staan of anders iets minder helder zetten met VCDS, Persoonlijke mening :)
Maar ik vraag me dus af, is het niet nodig om rode led lampjes er in te zetten ipv witte voor de rem en stadslichten?
Je originele stads- en remlicht is ook wit. Dit maakt niet uit ivm de rode behuizing denk ik, zoals je ziet is het licht wat er uit komt gewoon rood (het lijkt oranje/wit achtig op de foto maar het is wel rood).

Is achterlicht zelf smoken te doen voor iemand met 0 ervaring? Begin inderdaad te twijfelen of het niet iets te fel is.. VCDS heb ik ook geen ervaring mee.

Polo  6c  Verkocht 
Je originele stads- en remlicht is ook wit. Dit maakt niet uit ivm de rode behuizing denk ik, zoals je ziet is het licht wat er uit komt gewoon rood (het lijkt oranje/wit achtig op de foto maar het is wel rood).

Is achterlicht zelf smoken te doen voor iemand met 0 ervaring? Begin inderdaad te twijfelen of het niet iets te fel is.. VCDS heb ik ook geen ervaring mee.

smoken van de achterlichten is niet zo lastig, ik heb het toen gedaan op m’n starsletje, voor en achterlampen. Was echt easy om te doen.

Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Hallo!

Voor de mensen die het leuk vinden, ik heb deze avond mn achterlampen volgepropt met ledjes en dit is het resultaat.

Op de eerste foto van m'n achterkant heb ik alleen de rechter kant gedaan ter vergelijking, op de andere foto's alle twee de kanten.

Ben vooral blij met de achteruitrij led, nu zie ik wat ik aan het doen ben in het donker :cool:

Groet
Zijn deze ledjes canbus proof? En heb je misschien een linkje?

Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 

Je achterlichten smoken is echt super easy!
Ik heb Motip achterlichten spray gebruikt (zwart uiteraard).
Je koppelt de lampen los, legt ze op een groot stuk karton en brengt de spray in verschillende lagen aan, totdat ze de kleur hebben die jij wil. Als ze goed droog zijn klik je ze zo weer erin en heeft de kont van je auto een totaal andere look Big Grin

Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Zijn deze ledjes canbus proof? En heb je misschien een linkje?
Topledverlichting.nl heb ik ze vandaan, kijk goed welke fittingen je moet hebben en of er canbus bij staat. In het lampentabel op dit forum staat alleen wel een fout, de 6C heeft t15 w16w lampjes voor stadslicht nodig, geen t20. Dit is trouwens één van de vele nederlandse sites die led lampjes verkopen dus met een google search kom je er wel.

Laatst bewerkt:
Polo  6c  Verkocht 
Je achterlichten smoken is echt super easy!
Ik heb Motip achterlichten spray gebruikt (zwart uiteraard).
Je koppelt de lampen los, legt ze op een groot stuk karton en brengt de spray in verschillende lagen aan, totdat ze de kleur hebben die jij wil. Als ze goed droog zijn klik je ze zo weer erin en heeft de kont van je auto een totaal andere look Big Grin
Ben toch bang als ik zelf zo iets ga doen dat het resultaat gaat tegenvallen haha...

Polo  6c  Verkocht 
Heb het ook pas gedaan, alleen het knipperlicht was echt megafel, verder geen verschil... ook niet in mijn gesmokete achterlampen! Mocht je dit willen laten doen, heb ik eventueel een adresje voor je.

Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Heb het ook pas gedaan, alleen het knipperlicht was echt megafel, verder geen verschil... ook niet in mijn gesmokete achterlampen! Mocht je dit willen laten doen, heb ik eventueel een adresje voor je.
Ja ik wil graag mn achterlichten laten smoken man. Wat gaat dit ongeveer kosten? Op google al wel een paar adressen gevonden maar 100 euro vind ik toch wel een hoop geld voor 2 achterlichten smoken.

Polo  6c  Verkocht 
Hallo!

Groet
Welke heb je gebruikt voor de normale lichten (stadslicht)? Is dat T15? Op de lampentabel zie ik T10 of T20 staan, maar die passen beide niet...

Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
Welke heb je gebruikt voor de normale lichten (stadslicht)? Is dat T15? Op de lampentabel zie ik T10 of T20 staan, maar die passen beide niet...
Wat ik eerder vermeldde is incorrect. De 6C heeft inderdaad sowieso t15 w16w lampen nodig, alleen van de 6R durf ik het niet te zeggen. In het lampentabel staat w5w t10. Weet niet of dit klopt.

Polo  6c  Verkocht 
Wat ik eerder vermeldde is incorrect. De 6C heeft inderdaad sowieso t15 w16w lampen nodig, alleen van de 6R durf ik het niet te zeggen. In het lampentabel staat w5w t10. Weet niet of dit klopt.
Excuses! Over dat eerdere bericht heen gelezen... Ik ga ze ook bestellen. Bedankt!

Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!