Helemaal eens met Allison ziet er strak uit !!
Heb je misschien een linkje van degene die jij hebt besteldHallo!
Voor de mensen die het leuk vinden, ik heb deze avond mn achterlampen volgepropt met ledjes en dit is het resultaat.
Op de eerste foto van m'n achterkant heb ik alleen de rechter kant gedaan ter vergelijking, op de andere foto's alle twee de kanten.
Ben vooral blij met de achteruitrij led, nu zie ik wat ik aan het doen ben in het donker
Groet
Ziet er goed uit! Ik ga ze gelijk bestellenDit zijn die ledjes in mijn (getinte) koplampen!
Ik ben er super tevreden mee. Moet er wel bij zeggen dat ze maar aan 1 zijde erin kunnen, anders werken ze niet. Advies: laat het draadje metclampje ff uit je koplamp hangen zodat je het kan zien.Ziet er goed uit! Ik ga ze gelijk bestellen
Ben zelf niet heel tevreden over de t20 ledjes die ik van hun heb gekregen. Ze zaten in mijn dagrijverlichting. Voor 25 euro mag je toch wat betere kwaliteit verwachten. De ledjes zijn gewoon bruin van kleur geworden met brandplekjes erop. Gelijk contact gehad met hun en het komt er op neer dat dit "normaal" is. Vind het niet zo'n fijn idee dat er ledjes in mijn auto zitten die hun warmte niet goed kwijt kunnen. Heb gister een setje op hilox.eu besteld, hoop dat deze wat beter hun werk doen.
Zeker doen. Een ledje heeft nou eenmaal gewoon metaal nodig om zijn warmte op af te voeren.@Jf472s Ik heb de T10 besteld, ben benieuwd... Zal ze in de gaten houden voor de zekerheid.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.