Led interieurverlichting.

Sjakie

Exclusive lid
492
0
0
Nu ik de buitenkant ga voorzien van led's wil ik eigenlijk ook de binnenkant doen.

Te beginnen met de kofferruimte. Weet iemand welke led's je daarvoor nodig hebt. Zijn dit ook de T10?

Tevens wil ik de lampjes bij de voeten vervangen en eventueel ook degene die in het hemeldak zitten gemonteerd. Voor en achter. Zijn dit ook T10?
 
Dat zit standaard op een higline. Ik bedenk me alleen dat als ik alles ga bevangen door led's. het wel erg wit wordt in de auto. Misschien is gloeilamp geel dan wel mooier. Wat denken jullie?
 
Hmm ja het word dan wel erg fel in de auto...misschien is het toch beter gloeilampjes te behouden voor als interieur verlichting...anders krijg je weer dat felle plee licht in je auto haha
 
"Hindoestaanse sfeerverlichting" zeggen we hier in Den Haag. :)
Dat wordt bij nader inzien niet zo mooi nee.

De kofferbak wil ik wel doen. Wat gaat daar voor lamp in?
(edit: T10 W5W gaat erin.)
 
ik ben ook wel benieuwd wat voor led lampje ik in de kofferbak moet doen. weet iemand dit? Als je de kofferbak open doet dan zie je rechts het kofferbak gloeilampje...volgens mij zijn er wel mensen die dit al een keer hebben vervangen :)?

Heeft trouwens iemand ook voetverlichting al werkend gekregen in een Polo BM?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!