DaWheelz
Lid
Ik heb laatst alle interieur verlichting aangepast naar led. Dit ging allemaal goed, en ik had er nog een paar over van deze
Nu wilde ik deze ook installeren bij mijn kentekenverlichting. De verlichting gaat wel aan maar ik krijg een canbus storing op mijn dashboard. Is hier iets aan te doen?
Ik zou het liefst wel de zelfde LEDjes willen behouden aangezien deze ook in de achteruitrijcamera zitten.
Ik heb ook ergens gelezen dat je dit kunt oplossen met een tussenkabeltje? Ik heb overigens ook een obdeleven pro. Dus zou ook iets kunnen coderen?
10x W 5W T10 Led Canbus Geen Fout 5w5 12V 5W 600lm Super Helder Auto Interieur Zijlicht 194 3030 Smd Auto Lamp Wit Amber Rood - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
nl.aliexpress.com
Nu wilde ik deze ook installeren bij mijn kentekenverlichting. De verlichting gaat wel aan maar ik krijg een canbus storing op mijn dashboard. Is hier iets aan te doen?
Ik zou het liefst wel de zelfde LEDjes willen behouden aangezien deze ook in de achteruitrijcamera zitten.
Groen Y i 170 ° 1080 P HD Nachtzicht Voertuig Achteruitrijcamera Reverse Camera Voor VW Volkswagen Polo 6R Golf 6 Passat CC MK6 Magotan Bora - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
nl.aliexpress.com
Ik heb ook ergens gelezen dat je dit kunt oplossen met een tussenkabeltje? Ik heb overigens ook een obdeleven pro. Dus zou ook iets kunnen coderen?
Volkswagen
Polo 6C