Led stadslicht storingsvrij

Heeft er iemand storingsvrije led stadslichtjes in zijn Polo 6R zonder weerstandjes of gekke kabels ed ?

Ik heb een setje van xenonlamp.nl maar die geeft wel storing.
Nou heb ik die lampjes in mijn kentekenverlichting gedaan en dat werkt wel.

Nou zoek ik nog witte lampjes voor mijn stadsverlichting.
Er zijn 1001 soorten te koop, maar ik zou graag nu in 1x storingsvrije kopen.

Ik hoor het graag.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Ja ik hou er niet zo van moet ik zeggen, maar goed als jij zegt dat ze niet warm worden scheelt dat alweer.
Heb je dat kabeltje gewoon binnen de lamp unit zitten of heb je gaatjes in het rubberen kapje gemaakt ?
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Uhu, begrijpelijk ;)
Had deze destijds ook gekocht onder het moto 'het zal wel' en ik moet zeggen ze bevallen mij goed! :)

De kabeltjes heb ik gewoon in de unit zelf liggen, de blokjes zelf zijn namelijk ook van plastic en ik heb ze tot nu toe nog nooit kunnen betrappen op het feit dat ze warm worden.
Enige wat ik wel heb gedaan, is het omwisselen van de stekkertjes, waar het lampje in gaat, zodat het origineel gewoon weer op de plek zit waar deze nu ook zit ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Toevallig heb ik LED in mijn auto die geen storing geven!
Zitten zelf ook in mijn auto en zelfs een Golf VI van een maatje van me.
Is een LED met 9 lampjes rondom en bovenop met ingebouwde canbus.

Heb nog wel wat setjes liggen.
 
Hier hetzelfde probleem. Kentekenplaatverlichting geeft geen probleem. Stadslicht wel. Twee dezelfde setjes ledjes 5 leds met canbus van xenonlamp.nl alleen het stadslicht geeft storing. Nu heb ik dus die lelijke gele stadslichten. Iemand tips welke stadslichten wit zijn en geen storing geven? (Als ik op de link van gewoonjan klik zie ik 100 verschillende lampjes namelijk)
 
Ik heb alles led nu binnen en buiten behalve knipperlicht voor gewoon omdat ik die te duur vind .
Ik heb canbus xenon en die geeft toch nog storing zo nu en dan .
Even contact uit en de storing is weg.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
als je een vagcom hebt, is het dan niet veel makkelijker om gewoon die waarschuwing eruit te mikken? (cold) diagnostics voor parking lights onder cent. elec.. let wel op dat bij deze setting een vinkje is dat de diagnose uit staat (net andersom dus)
 
Bij de meeste webshops kun je het gewoon terug sturen. Bij sommige moet je even beetje meer je best doen. Maar is toch elke keer weer 7 euro verzendkosten voor terug sturen Stick Out Tongue

LED kentekenplaat verlichting kun je volgens mij gewoon doen zonder problemen. Het mooiste is OEM verlichting, daar zit een ander 'lensje' in dan de halogeen versie.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!