Ledlamp

Ik wil graag mijn halogeen verlichting vervangen door led die plug and play zijn en gewoon makkelijk te vervangen zijn iemand tips mag ook aliexpress zijn als t maar wel goed is
 
Volkswagen  6c  1.4 tdi stage 1 115 pk 290nm 
Toch nog maar wat extra vragen:
Ik zie dat daar allerlei accessoires bij geleverd kunnen worden (adapter ringen, error cancelers). Wat is er nodig naast deze lampen om ze in onze Polo's te kunnen plaatsen? Ik lees niets over Can-bus, dus neem aan dat de canceler er tussen geplaatst moet worden als je de error's niet weg laat programmeren? En hoe zit het met die soort van amerikaanse stekker die eraan zit? Hebben we soms een stopcontact ergens in de motorruimte? Big Grin
Vind het namelijk nog een aardige klap geld voor een lamp(enset)...
Wel vind ik het beeld met 6000K wel erg mooi weer op de ledlampen afgestemd van de dagrijverlichting! Dat is eigenlijk voor mij de hoofdreden om aan het vervangen te denken.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Niet in een Polo, maar wel in een Ford Transit 2018, de H7 koplampen vervangen door de laatste generatie Osram Night Breaker LED lampen. Mooi lichtbeeld (komt niet perfect tot zijn recht op de foto)
Ook zonder problemen door de lampentest op de keuring gekomen.

Wel de benodigde documentatie van de Osram website downloaden (met de code die op de verpakking van je lampen staat) en meenemen in je wagen, zodat je kan bewijzen dat deze LED lampen goedgekeurd zijn voor jouw koplamp units.

Geen CAN-bus/error canceller nodig gehad, werkte plug-and-play in de Ford Transit.
Geen ervaring mee in de Polo aangezien ze pas goedkeuring hebben vanaf de Polo 6R en nieuwer. Mijn 9N3 van 2008 staat niet op de lijst.

Volgens de site van Osram zouden er voor de Polo geen CANbus/error canceller nodig zijn. Mogelijks wel een adapter (zie hieronder)
1708333129632.png

Aan te raden!

Links: Halogeen
Rechts: Osram Night Breaker LED
1708332236547.jpeg
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
  • Leuk
Waarderingen: PoloDJ
Heb zelf ook een set van Osram erin zitten. Dim en grootlicht.
Op dimlicht geen storing, grootlicht wel, daar een canbus adapter tussen gezet.
Lichtbeeld voor de keuring is perfect.

Tip: setje H8 led voor mistlicht/bochtlicht doen het ook erg goed! Wel met canbus adapter of coderen
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 116pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!