LEDs voor stadslicht

Soedje

Nieuw lid
1,127
0
0
Even noob vraagje, zijn dit de LEDs die ik moet hebben om de stadslicht lampies te vervangen?

[resize=640:islgnc36]http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_51356_1.jpg[/resize:islgnc36]
specs:
- Ultra bright high intensity white light SMD LEDs
- Number of SMD LEDs: 5
- Color temperature: 6000~6500K white
- Rated voltage: 12V 1.2W
- Luminous flux: 70-lumen
 
Yup, check anders even mijn topic onder die van jou.

Die ik heb besteld hebben alleen wat meer leds.

Mooi filmpje trouwens op youtube. ;)


Btw ff nog een vraagje: Hoe heb jij je motorkap beschermer zo strak gekregen?
 
Dit zijn er al 5 per LED... is toch wel zat :mrgreen:. Wil die voorlopig even doen met die witte H7 lampen... En kan die LEDs heel goedkoop krijgen, vandaar.

Die bra moet je gewoon hard naar je raam toe trekken.... en zorgen dat de naad er precies onder valt. Ik heb verder de stelrubbers onder mn motorkap vandaan gehaald :lol:... En de de touwtjes met haakjes staan bij mij op strak, zodat het allemaal strak blijft zitten. Tis eigenlijk een beetje klooien.
 
Tip: Neem niet die LED's van dealextreme... Ze zijn misschien spotgoedkoop maar de "buildquality" is daarmee meestal slecht en het is nog maar de vraag of deze LED's voldoen aan nederlandse standaarden voor autoverlichting...

Je kan dit beter gewoon in nederland kopen als je het wil, dan kan je in ieder geval bevestiging krijgen of de LED's geschikt zijn voor buiten-verlichting van de auto...
 
Soedje,

Al een keuze gemaakt voor de LED stadsverlichting?
Ik ben namelijk ook een beetje aan het zoeken op internet maar ik heb geen idee welke ik nu moet nemen.

Welke lampen heb jij in je auto? Ik twijfel of ik wel of geen Xenon moet doen, maar wil wel een beetje het witte zien? Geen geel.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 90 pk 
@ Arpos, xenon is een flinke stap duurder dan bijv. phillips extreme bluevision of osram night breaker plus of bijv. alpha lights ;)
tuurlijk die kosten ook wel iets van 30 tot 40 euro per setje, maar das al een stukkie goedkoper dan meteen een xenon setje :cool:
(xenon ziet er natuurlijk wel super vet uit, daar niet van Stick Out Tongue )
 
VW  6R  1.2TDI 
Op welke site kan je goeie led stadslichten aanschaffen? Heb namelijk gewoon witte ledjes maar ik vind ze in het donker niet fel genoeg....

Het is in combinatie met me Xenon 6000k...
 
dit zijn wel hele felle leds, als je recht in de led kijkt van buiten af, dan hoop ik dat de auto door de APK komt? deze leds heb ik ook in mijn koplampen gebouwd, de koplamp met de bolle lens, waar de stads verlichting achter geribbeld kunstof zit,
koplamp%20polo%209n%20zwart%20angeleyes.jpg

dus je kijkt niet rechtstreeks in de led, dan wordt het licht gebroken, dan zijn ze iets minder fel, en zo is die goed gekeurd met de APK.

maar des ondanks ziet het er mooi uit
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
MessLess zei:
Op welke site kan je goeie led stadslichten aanschaffen? Heb namelijk gewoon witte ledjes maar ik vind ze in het donker niet fel genoeg....

Het is in combinatie met me Xenon 6000k...


hier heb ik me leds gekocht,
http://www.car-secure.nl/site/

ook de nummerplaat verlichting, (met 18 leds per lamp) die zijn erg fel, hiermee zie je ze niet zo snel op de snelweg, je ziet dan auto's rijden met led achter op de nummer plaat maar niet zo fel als wat jij dan heb, met deze:

9d3822832fd1ff6461fc4f0330b6e34d.jpg



ik zal er binnenkort fotos van maken
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
Arpos zei:
Soedje,

Al een keuze gemaakt voor de LED stadsverlichting?
Ik ben namelijk ook een beetje aan het zoeken op internet maar ik heb geen idee welke ik nu moet nemen.

Welke lampen heb jij in je auto? Ik twijfel of ik wel of geen Xenon moet doen, maar wil wel een beetje het witte zien? Geen geel.


als je mooie lampen wil maar je wil er niet te veel geld aan uit geven...

het klinkt misschien gek, maar bij de Action hebben ze ook blauwe lampen, voordat ik echte xenon lampen had, gingen bij mij ook steeds verschillende blauwe lampen erin omdat ik ook van dat gele af wilde, net als jou.. ik had zelfs blauwe philips lampen erin, maar die waren ook niet zo fel, toen zag ik blauwe lampen in de schappen liggen van de Action en ik had die erin gestopt, maar ik moet zeggen, die komen aardig in de buurt van een xenon lamp, collega's van mij dachten dat ik een xenon setje in me lampen had...

ok, het is wel Action kwaliteit dus de brand uren zijn niet zo lang als een duurdere lamp,
wat heb ik betaald... 4 euro voor een setje??

achja, probeer het gewoon is fftjes... en bekijk het resultaat..
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
Arpos zei:
Soedje,

Al een keuze gemaakt voor de LED stadsverlichting?
Ik ben namelijk ook een beetje aan het zoeken op internet maar ik heb geen idee welke ik nu moet nemen.

Welke lampen heb jij in je auto? Ik twijfel of ik wel of geen Xenon moet doen, maar wil wel een beetje het witte zien? Geen geel.


hier zie je leds branden in me koplampen:

1369618761_5_zZkt-1.jpeg


en hier branden ze samen met Xenon lampen 6000K (eerst had ik 8000 maar dat vind ik toch te blauw)

1369618779_5_mbla.jpeg


dat zijn dus deze Leds: http://www.car-secure.nl/site/index.php ... mid=100001

De Led, heb ik er zelf af gesoldeerd (dat is dat ronde ding boven op met de gele led erin, soort van printplaatje) en daar 2 draden aan gesoldeerd, met een weerstand ertussen, anders paste ze niet in me koplamp.

en hier zie je de led nummerplaat verlichting branden waar ik het over had:

1369618743_5_AjAt.jpeg


in de nacht is me nummerplaat echt goed verlicht!
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
welke leds worden er dan bij audi gebruikt... (tegen woordig nu bij veel merken)??? want dat zijn toch echt felle leds....
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!