Lenso BSX velgen.

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
Vanmorgen dus xenon van Pilot laten inbouwen bij een autoshop bij mij in de buurt. Toen ik dus aankwam zag ik een paar hele dikke velgen liggen in de werkplaats. Deze bleken dus van degene te zijn die mijn lampen in ging bouwen. Ze waren te koop. Nadat de xenon was ingebouwd toch even de velgen er onder gezet. Vet hoor, alleen de achterste velgen staken behoorlijk uit de kasten, deze velgen waren 9J :shock: en voor 7,5J. Ze staan ook op marktplaats (advertentienummer 476983526) Kijk maar even onder wat voor auto ze vandaan komen. ;) ;) ;) Btw, heeft ook op de meeting in Assen gestaan.
 
Johan zei:
pff dik setje man Big Grin niets voor jou dus? ;)
nee, niks voor mij nee. zou al met al best een duur geintje voor me worden want dan moet ik er zeker een verlagingssetje onder gooien. Het waren vet dikke velgen maar de Polo BM stond vrij hoog, het was bijna een Polo BM Cross :lol: :lol: :lol: . En die achterste waren wel heel breed en staken vrij ver buiten de wielkast.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!