Leuke filmpjes

Niets persoonlijks tegen jou Starsky, maar vind wel dat het filmpje eigenlijk verkeerd staat...
Het is totaal geen leuk filmpje, in tegendeel.. :(

Toch bedankt voor je inbreng, want zonder mensen als jou zou ik heleboel filmpjes (die je eerder gepost hebt) nooit gezien hebben :D ;) En die ware SUPER LEUK!! :D ;)

Moet ik je gelijk in geven hoor! Maar de naam van het filmpje zegt ook wel wat :oops:

Overigens een goede les om niet met je telefoon te spelen onder het rijden en een gordel te dragen.

Een engelse serie genaamd \\\'Police interceptors\\\' waarin vanaf 24:00 (ff doorspoelen) een hilarische agent.
De politie man in kwestie zit al een tijdje achter een bepaalde Golf 180 GTI aan waarbij het lijkt alsof de wielen de wielkassen raken en dit vind hij zo gevaarlijk dat hij de eigenaar gaat opwachten :D. De man vind zelf dat hij erg veel verstand van auto\\\'s heeft en dit blijkt ook want de Golf 180 GTI is een Polo GTI...... en de \\\'adjustable coilovers\\\' zijn natuurlijk airbags hahaha.

Kijk en geniet:

Police Interceptors S06E05
Watch police interceptors s06e05 hdtv x264 c4tv mp4

De machtige Golf 180 GTI in kwestie

Laatst bewerkt door een moderator:
Allemaal leuk er aardig maar wat een kut programma\'s zijn dat eigenlijk allemaal. Past zo bij de zender TLC, Amerikaanse troep. Heb de eerste 10 minuten gekeken en vraag me echt af waarom bijvoorbeeld de persoonlijke gesprekken op TV moet komen. Dit is toch tussen jullie en wil je toch niet nationaal hebben? Snap dan Meneer van de Ende lekker geld pakt want wie wilt er nou niet drama bij een ander zien.

Vraag me wel af op welk forum hij zit

Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Allemaal leuk er aardig maar wat een kut programma\\\\\\\'s zijn dat eigenlijk allemaal. Past zo bij de zender TLC, Amerikaanse troep. Heb de eerste 10 minuten gekeken en vraag me echt af waarom bijvoorbeeld de persoonlijke gesprekken op TV moet komen. Dit is toch tussen jullie en wil je toch niet nationaal hebben? Snap dan Meneer van de Ende lekker geld pakt want wie wilt er nou niet drama bij een ander zien.

Vraag me wel af op welk forum hij zit

Ze willen het juist nationaal/internationaal hebben, want dan kunnen ze zeggen dat ze op tv zijn geweest en hoe slecht/goed ze het wel niet hebben.

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!