Ja had ik al eens gezien echt bizar wat halen ze toch allemaal in hun hoofd....
Dat vraag ik me ook af.
arab crazy skating bored - YouTube
Saudi Drifters Handle Police Chases - YouTube
Ja had ik al eens gezien echt bizar wat halen ze toch allemaal in hun hoofd....
Niets persoonlijks tegen jou Starsky, maar vind wel dat het filmpje eigenlijk verkeerd staat...
Het is totaal geen leuk filmpje, in tegendeel..
Toch bedankt voor je inbreng, want zonder mensen als jou zou ik heleboel filmpjes (die je eerder gepost hebt) nooit gezien hebben En die ware SUPER LEUK!!
Hij kwam me al bekend voor:De machtige Golf 180 GTI in kwestie
Help, mijn is klusser.
Man heeft een VW busje waar al zijn tijd en geld in is gaan zitten, en zijn vrouw klaagt dat hij teveel op VW fora zit, en daardoor het huis niet afkomt.
Ferdi op FB.
Allemaal leuk er aardig maar wat een kut programma\\\\\\\'s zijn dat eigenlijk allemaal. Past zo bij de zender TLC, Amerikaanse troep. Heb de eerste 10 minuten gekeken en vraag me echt af waarom bijvoorbeeld de persoonlijke gesprekken op TV moet komen. Dit is toch tussen jullie en wil je toch niet nationaal hebben? Snap dan Meneer van de Ende lekker geld pakt want wie wilt er nou niet drama bij een ander zien.
Vraag me wel af op welk forum hij zit
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.