eddyfr
Bekend lid
Dit is eerder een leuk kanaal. 2 gasten die lopen te ouwehoeren en toch leuke dingen mods doen. (serieus en niet serieus)
Hier een voorbeeld van: Mighty Car Mods
Die volg ik al jaren, zijn echt goed!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit is eerder een leuk kanaal. 2 gasten die lopen te ouwehoeren en toch leuke dingen mods doen. (serieus en niet serieus)
Hier een voorbeeld van: Mighty Car Mods
Daar heb ik geen verstand van hoe dat werkt.Klopt helemaal! Alleen doordat wij (1,2 miljoen mensen) kijken naar dat filmpje, worden de kosten wel gedekt door het geld dat zij aan reclame verdienen
Hij mag nog wel wat lesjes hebben van de echte Stig.
De Ex polo van Gilles
Hij had ook gewoon een A1 of A3 kunnen kopenHoly shit, het ultieme hoe verkracht ik mijn polo, ja polo ja, filmpje.....
Een leuk filmpje met een lekker liedje...alleen als hij de wagen terugzet, zijn de uitlaatjes natuurlijk warm (heeft ie ook getankt??) en dus zal de beschermhoes in de hens vliegen....Niet echt over nagedacht....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.