Vwbc
Lid
Ik heb overlaats in een van de loodsen mijn wagen kunnen parkeren voor een duits magazine, in brunstem op het domein, de landingsbaan wat aangegeven word, word niet gebruikt maar grenst met de rondomligende banen.
Dus let best op , als je fout zit kan het zowel eens gebeuren dat een vlieger je tegen komt van de locale clubs.
Tevens de mannen in het groenen kamionetje doen hun toer 'MP' als men er niets te zoeken heeft zonder geldige reden, dan kan men het gaan uitleggen.
Tijdens de shoot die gedaan werd voor het duitse magazine, kregen we ook bezoek van de mannen.
Maar in tegensteling tot andere had ik wel dus een document en de toesteming voor die en die loodsen, op het militair domein.
verdere locaties, :
- oud rekem' kasteel enz' Limburg (BE)
- station van asche, Limburg (BE)
- Beringen Mijn Limburg (BE)
- Waterschei mijn Limburg (BE)
- winterslag Mijn Limburg (BE)
- Hoesselt at night aan het kerkplein
- er ligt ook mooie plek in genk achter de euroscoop ergens maar deze is ook geliefd van de blauw mannen, in de tijd shoot van polo gedaan voor online magazine,
leuke locaties industrie ook
oud militair base genk
industrie bree limburg (BE)
Dus let best op , als je fout zit kan het zowel eens gebeuren dat een vlieger je tegen komt van de locale clubs.
Tevens de mannen in het groenen kamionetje doen hun toer 'MP' als men er niets te zoeken heeft zonder geldige reden, dan kan men het gaan uitleggen.
Tijdens de shoot die gedaan werd voor het duitse magazine, kregen we ook bezoek van de mannen.
Maar in tegensteling tot andere had ik wel dus een document en de toesteming voor die en die loodsen, op het militair domein.
verdere locaties, :
- oud rekem' kasteel enz' Limburg (BE)
- station van asche, Limburg (BE)
- Beringen Mijn Limburg (BE)
- Waterschei mijn Limburg (BE)
- winterslag Mijn Limburg (BE)
- Hoesselt at night aan het kerkplein
- er ligt ook mooie plek in genk achter de euroscoop ergens maar deze is ook geliefd van de blauw mannen, in de tijd shoot van polo gedaan voor online magazine,
leuke locaties industrie ook
oud militair base genk
industrie bree limburg (BE)
Volkswagen
Polo 6R