Levertijd

Nice!
heb je die foto's zelf geschoten of toegezonden gekregen van Huiskes?
Ik heb namelijk niks ontvangen qua foto's en er wel om gevraagd :(

Ik had zelf ook gevraagd om foto's, en heb ze wel gekregen. Maar ik heb direct contact met mijn dealer. Misschien dat dat bij jou anders ligt. Ik kreeg ze wel afgelopen maandag, terwijl ze donderdag gemaakt waren. Dus misschien een kwestie van geduld zodat ze eerst alle prio-zaken en papierwerk regelen.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: RvanP
Reflex Silver staat echt heel goed op een AW, als ik van te voren had geweten dat er nog 4 á 5 anderen een Polo in Reef Blue zouden kopen in de kleine stad waar ik woon, dan was ik voor Reflex Silver gegaan.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Reflex Silver staat echt heel goed op een AW, als ik van te voren had geweten dat er nog 4 á 5 anderen een Polo in Reef Blue zouden kopen in de kleine stad waar ik woon, dan was ik voor Reflex Silver gegaan.

Of je deed net als ik voor Energetic Orange kiezen. Een van de minst verkochtte kleuren, op rood na.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: nsg
Of je deed net als ik voor Energetic Orange kiezen. Een van de minst verkochtte kleuren, op rood na.
Jaa, Energetic Orange zou mijn eerste keus geweest zijn. Maar daar stond er al een van in de straat en die kleur kwam ik onderweg ook vaak tegen. Ik dacht vervolgens een beetje uniek te zijn met Reef Blue, niet dus.

Polo rood vind ik niet zo heel erg mooi, het rood van een Ibiza had ik zeker wel een kans gegeven.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Heb de Polo gisteren opgehaald. Wat stond deze er mooi bij zeg! Die ochtend was ie nog naar de poetser geweest. En heerlijk, die nieuwe auto geur.

De dealer vond het een heel goeie kleurkeuze en mooie sportieve combinatie van opties, zoals de donkere led achterlichten, Seyne velgen met zwarte afwerking, getinte ruiten (waar ook dit zwart weer in terugkomt).

Ik zal ook nog eens in een eigen topic mijn mening geven en een aantal dingen die mij opvielen.

De foto's staan in de bijlage. Vind de kleur er in real life echt top uitzien!
 

Bijlagen

  • 20200822_090337.jpg
    20200822_090337.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 46
  • 20200822_090249.jpg
    20200822_090249.jpg
    5.6 MB · Weergaven: 46
  • 20200822_090032.jpg
    20200822_090032.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 45
  • 20200822_085756.jpg
    20200822_085756.jpg
    698.2 KB · Weergaven: 43
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Dat dacht ik met Limestone Grey. Niet gezien bij ons in het dorp, tot ik hem kreeg. Staan er nog zo’n 8..
Ik dacht vervolgens een beetje uniek te zijn met Reef Blue, niet dus.
er zijn maar een paar kleuren op de polo, haha en daarmee dan denken uniek te zijn. nee dat word hem niet :mrgreen:
en er komen er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer aan
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
er zijn maar een paar kleuren op de polo, haha en daarmee dan denken uniek te zijn. nee dat word hem niet :mrgreen:
en er komen er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer aan

Ik voel me toch vrij uniek met mijn kleur en combinatie van opties met deze kleur Stick Out Tongue. Het laatste halfjaar, ben ik er, in Nederland dan, denk ik nog maar zo'n stuk of 3 tegen gekomen in uberhaupt Energetic Orange. In tegenstelling tot tientallen overige AW's. Laatst voegde er een bijna exact dezelfde Energetic Orange tegelijk met mij in, zelfde velgen, getinte ruiten etc. Enige unieke aan de mijne waren qua exterieur de led achterlichten.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Ik voel me toch vrij uniek met mijn kleur en combinatie van opties met deze kleur Stick Out Tongue. Het laatste halfjaar, ben ik er, in Nederland dan, denk ik nog maar zo'n stuk of 3 tegen gekomen in uberhaupt Energetic Orange. In tegenstelling tot tientallen overige AW's. Laatst voegde er een bijna exact dezelfde Energetic Orange tegelijk met mij in, zelfde velgen, getinte ruiten etc. Enige unieke aan de mijne waren qua exterieur de led achterlichten.
aha ja ik rij 200km per dag, en kom er weet ik het hoeveel tegen haha echt veel. enige unieke wat ik dan heb is dat het een GTI is daarvan zie ik er is 1 a 2 in de week als ik geluk heb
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
aha ja ik rij 200km per dag, en kom er weet ik het hoeveel tegen haha echt veel. enige unieke wat ik dan heb is dat het een GTI is daarvan zie ik er is 1 a 2 in de week als ik geluk heb

Tja, ik met mijn 300km per week kan ik er dan ook niet veel over zeggen eigenlijk. Moet je eens naar Tenerife gaan (was ik in maart nog geweest), dan valt het echt wel mee hoeveel Polo's er in NL rijden. Zou haast zeggen dat 70-80% van het wegbeeld daar Polo AW is. Ik overdrijf niet. Zelfs de Seat's zijn er minder. Grotendeels wel allemaal huurauto's. Maar mogelijk komt dat ook doordat het een klein eiland is. Toch grappig om te zien dat daar de Polo in alle straten overheersend is op alle andere auto's.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Tja, ik met mijn 300km per week kan ik er dan ook niet veel over zeggen eigenlijk. Moet je eens naar Tenerife gaan (was ik in maart nog geweest), dan valt het echt wel mee hoeveel Polo's er in NL rijden. Zou haast zeggen dat 70-80% van het wegbeeld daar Polo AW is. Ik overdrijf niet. Zelfs de Seat's zijn er minder. Grotendeels wel allemaal huurauto's. Maar mogelijk komt dat ook doordat het een klein eiland is. Toch grappig om te zien dat daar de Polo in alle straten overheersend is op alle andere auto's.
vind je het gek..... man wat een koopjes joh hahaa
1600780765701.png
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!