Alvast een snelle gsm foto:
Yep, mooie bak man! Heel veel plezier ermee
VW
Polo AW 2020 Comfortline
1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS)
Alvast een snelle gsm foto:
mooie polo, hoop niet dat die remsporen van jou zijnAlvast een snelle gsm foto:
heb je al wat fotos?Zojuist om een update gevraagd. Auto is onderweg naar het voorraadterrein! Word daar deze week afgeleverd en daarna uiteindelijk naar de dealer getransporteerd.
Eind van de week krijg ik waarschijnlijk meer te horen over een eventuele afleverdatum.
@RvanP Ik vermoed dat dit ook voor jouw Polo geld dus, al is het een vermoeden.
heb je al wat fotos?
Zojuist om een update gevraagd. Auto is onderweg naar het voorraadterrein! Word daar deze week afgeleverd en daarna uiteindelijk naar de dealer getransporteerd.
Eind van de week krijg ik waarschijnlijk meer te horen over een eventuele afleverdatum.
@RvanP Ik vermoed dat dit ook voor jouw Polo geld dus, al is het een vermoeden.
Gelijk verlagen voor je die mooie weggetjes af gaat scheuren haha!Ik ga er mee door Zwitserland - en later in augustus - Noorwegen rijden (mits corona het niet toelaat nu er van alles weer aan t gebeuren is, maar ik ben hoopvol). Voor beide landen ben ik bezig routes uit te stippelen, daarbij zo veel mogelijk gebruik makend van de bezienswaardigheden en bergroutes die er zijn. Als je het wat lijkt moet je maar eens voor Zwitserland "the grand tour" opzoeken en voor Noorwegen de "18 national scenic routes". Echt niet normaal wat voor wegen je daarin tegen komt. Google maar eens afbeeldingen van de Trollstigen en Atlantic road in Noorwegen, dan weet je genoeg
Meteen flink inrijden dus, heb voorheen alleen in een VW UP met 65pk en Passat met 150pk gereden, ben heel erg benieuwd hoe anders dit gaat aanvoelen. En dan zijn er niet veel betere plekken waar je dat kunt doen denk ik, genieten dus! Jij al plannen met je Polo?
Uurtje eerder weg kan geen kwaadAuto komt vandaag of morgen binnen bij dealer. Zou 'm volgende week vrijdag mogen ophalen, weet helaas alleen niet of ik dan vrij op werk krijg.
Uurtje eerder weg kan geen kwaad
Hahaha.. punt is dat mijn totale reis 4 uur bedraagt. Ik moet hem in Enschede ophalen. Woon zelf omgeving Heusden. Dan maar een dagtripje ervan maken.
De dealers die ik ken hebben amper overdekte ruimte, dus auto’s staat buiten te wachten en worden niet zo lang voor je ophaal afspraak naar binnen gereden.Weet iemand of een nieuwe auto die bij de dealer staat om rijklaar te maken altijd binnen gezet word? Of kan deze soms nog een paar dagen buiten staan voordat ie klaargemaakt word? Met de vele regen en grote hagel van afgelopen dagen ga ik anders toch echt wel controleren of er geen zichtbare hagelschade is op het dak en motorkap.
Nice!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.