BRO-Turbo
Lid
Vanmorgen dit mailtje mogen ontvangen. Ondanks de 3 weken vertraging is het 15 oktober eindelijk zover. Dan heb ik uiteindelijk een half jaar moeten wachten...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thanks! Ja ik ook. Der zit in iedergeval schot in de zaak hahaGefeliciteerd! Ik ben wel benieuwd hoelang het dan nog duurt voordat je Polo bij Pon aankomt en dan bij de dealer staat.
Thanks! Ja ik ook. Der zit in iedergeval schot in de zaak haha
Vanmorgen dit mailtje mogen ontvangen. Ondanks de 3 weken vertraging is het 15 oktober eindelijk zover. Dan heb ik uiteindelijk een half jaar moeten wachten...![]()
Ik? 28 april heb ik hem besteldWanneer heb je je Polo besteld?
Zijn ongeveer 3,5 maand verder (handtekening gezet op 13-07-2018) maar nog geen bericht van de dealer wat productiedatum betreft.
Hij is besteld dat is alles wat ik hoor en dat het goed komt.
afwachten maar. ik gok op half november dat hij er is.
![]()
Dat had ik ook [emoji23]Nou heb vandaag een link gekregen met de wachttijd haha, duurt nog wel even
Nou heb vandaag een link gekregen met de wachttijd haha, duurt nog wel even
Dat had ik ook![]()
Jaa klopt!Van wie kreeg je dat mailtje? van je dealer, van Pon?
Boot?? Die van mij zou nu op de trein naar hier zijn. Hoorde dat er wekelijks een trein met polo’s vanaf Pamplona naar NL komt. Ik heb overigens half april al besteld.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.