Denk niet dat deze boten het zijn. Auto's worden volgens mij niet vervoerd in containers maar rijden gewoon op de boot....
Mijn verwachtingen mbt de levering van mijn Polo gaan ook omhoog en omlaag. Het ene moment lees ik hier dat iedereen zijn datum naar voren wordt gehaald en het andere moment toch weer uitgesteld. De mijne zou geleverd worden in week 48, ik heb daarom gister ook maar een mailtje naar de dealer gestuurd hoe de voortgang er nu uit ziet!
Ik ben niet zo thuis in deze wereld, een maat van mij wel, kan het eens aan hem vragen. Ik zelf kan niet afleiden of het containerschepen zijn.Denk niet dat deze boten het zijn. Auto's worden volgens mij niet vervoerd in containers maar rijden gewoon op de boot....
Correct me if i'm wrong, maar dit zijn allemaal container schepen.
Zojuist vernomen van de dealer dat mijn auto vandaag in productie is gegaan (automatische mail).
Hopen dat het allemaal snel gaat, er stond o.a. ook in dat het een aantal weken kan duren voordat de auto uit de fabriek gaat.
Maar dan vraag ik me toch echt af waar al die tijd in zit?? Een Polo (lijkt mij) binnen 1 dag wel gemaakt?
LeasebakIs het een leasebak of gekocht?
Leasebak
Fijn vooruitzicht, wanneer heb je de auto besteld?Wel fijn dat je een mail krijgt. Ik heb via Leaseplan besteld bij VW dealer Capelle. Week 44 zou productiedatum zijn.
Fijn vooruitzicht, wanneer heb je de auto besteld?
Ik heb vandaag een mail ontvangen dat de productie staat ingepland in week 2 en dat ze vanaf dan ongeveer 12 weken nodig hebben om hem af te leveren. TWAALF WEKEN!!Zojuist vernomen van de dealer dat mijn auto vandaag in productie is gegaan (automatische mail).
Hopen dat het allemaal snel gaat, er stond o.a. ook in dat het een aantal weken kan duren voordat de auto uit de fabriek gaat.
Maar dan vraag ik me toch echt af waar al die tijd in zit?? Een Polo (lijkt mij) binnen 1 dag wel gemaakt?
Ik heb vandaag een mail ontvangen dat de productie staat ingepland in week 2 en dat ze vanaf dan ongeveer 12 weken nodig hebben om hem af te leveren. TWAALF WEKEN!!
Ik denk dat die van jou met een Veerboot komt..Ik heb vandaag een mail ontvangen dat de productie staat ingepland in week 2 en dat ze vanaf dan ongeveer 12 weken nodig hebben om hem af te leveren. TWAALF WEKEN!!
Dan klopt dat met wat je door de dealer verteld werd over het leveren in week 15 ongeveer wel.Ik heb vandaag een mail ontvangen dat de productie staat ingepland in week 2 en dat ze vanaf dan ongeveer 12 weken nodig hebben om hem af te leveren. TWAALF WEKEN!!
Bij mij ook, dus ik kan 'm bijna verwachtenBij mij zeggen ze ongeveer 7 weken..
Zeer fijn vooruitzicht.22 augustus. Als alles goed gaat dan ben ik best tevreden over de leverdatum.
Was bij mij precies hetzelfde, leasemaatschappij en dealer konden mij gedurende 7 maanden niet vertellen wanneer de productiedatum was. Heb er meerdere keren om gevraagd. Het enige wat ik had was een verwachte levertijd (week 1 2020, April besteld)Zeer fijn vooruitzicht.
Ik heb mijn auto midden juli besteld maar helaas krijg ik vanuit de leasemaatschappij niks te horen over een eventuele productie/afleverdatum.
Nadat ik de auto had besteld kreeg ik wel te horen dat de aflevertijd op week 4 van 2020 stond.
2 weken geleden nog om een update gevraagd maar die konden zij niet geven.
Al geïnformeerd bij de dealer waar de leasemaatschappij de auto heeft besteld? Die moet meer weten en is in mijn geval ook de partij die de communicatie doet.Zeer fijn vooruitzicht.
Ik heb mijn auto midden juli besteld maar helaas krijg ik vanuit de leasemaatschappij niks te horen over een eventuele productie/afleverdatum.
Nadat ik de auto had besteld kreeg ik wel te horen dat de aflevertijd op week 4 van 2020 stond.
2 weken geleden nog om een update gevraagd maar die konden zij niet geven.
Ja, ik hoop ook dat het een pessimistische inschatting is. Anders wil ik hem best wel zelf gaan ophalenIk denk dat die van jou met een Veerboot komt..
Maar serieus ja 12 weken.. slaat toch nergens op, zal vast wel korter zijn!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.