Levertijd

1571132080388.png
Ik heb dit gevonden, als 12 oktober de boot vertrokken is, is ie 29 oktober in Rotterdam (mits de auto daar op staat en dit daadwerkelijk dat schip is)
22 oktober is dan 17 november. etc
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
1571132080388.png
Ik heb dit gevonden, als 12 oktober de boot vertrokken is, is ie 29 oktober in Rotterdam (mits de auto daar op staat en dit daadwerkelijk dat schip is)
22 oktober is dan 17 november. etc
Denk niet dat deze boten het zijn. Auto's worden volgens mij niet vervoerd in containers maar rijden gewoon op de boot....
Correct me if i'm wrong, maar dit zijn allemaal container schepen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
  • Leuk
Waarderingen: nsg
Mijn verwachtingen mbt de levering van mijn Polo gaan ook omhoog en omlaag. Het ene moment lees ik hier dat iedereen zijn datum naar voren wordt gehaald en het andere moment toch weer uitgesteld. De mijne zou geleverd worden in week 48, ik heb daarom gister ook maar een mailtje naar de dealer gestuurd hoe de voortgang er nu uit ziet!

Vandaag reactie gehad, hij verwacht dat de Polo binnen een maand binnen is. Nu eens zien of ze dit waar kunnen maken. :tearsofjoy:
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Denk niet dat deze boten het zijn. Auto's worden volgens mij niet vervoerd in containers maar rijden gewoon op de boot....
Correct me if i'm wrong, maar dit zijn allemaal container schepen.
Ik ben niet zo thuis in deze wereld, een maat van mij wel, kan het eens aan hem vragen. Ik zelf kan niet afleiden of het containerschepen zijn.

Ik wacht het gewoon af. Half november moet de GTI er zijn. "Mits alles op schema loopt" zei meneer de dealert. Heb overigens na een mail over dat de auto in productie is gegaan, waar ook in staat dat de auto nog wel weken in de fabriek kan blijven, niets meer vernomen. Wat betreft de automatische mails dan.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Zojuist vernomen van de dealer dat mijn auto vandaag in productie is gegaan (automatische mail).
Hopen dat het allemaal snel gaat, er stond o.a. ook in dat het een aantal weken kan duren voordat de auto uit de fabriek gaat.
Maar dan vraag ik me toch echt af waar al die tijd in zit?? Een Polo (lijkt mij) binnen 1 dag wel gemaakt?
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Zojuist vernomen van de dealer dat mijn auto vandaag in productie is gegaan (automatische mail).
Hopen dat het allemaal snel gaat, er stond o.a. ook in dat het een aantal weken kan duren voordat de auto uit de fabriek gaat.
Maar dan vraag ik me toch echt af waar al die tijd in zit?? Een Polo (lijkt mij) binnen 1 dag wel gemaakt?

Is het een leasebak of gekocht?
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Zojuist vernomen van de dealer dat mijn auto vandaag in productie is gegaan (automatische mail).
Hopen dat het allemaal snel gaat, er stond o.a. ook in dat het een aantal weken kan duren voordat de auto uit de fabriek gaat.
Maar dan vraag ik me toch echt af waar al die tijd in zit?? Een Polo (lijkt mij) binnen 1 dag wel gemaakt?
Ik heb vandaag een mail ontvangen dat de productie staat ingepland in week 2 en dat ze vanaf dan ongeveer 12 weken nodig hebben om hem af te leveren. TWAALF WEKEN!! o_O
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Ik heb vandaag een mail ontvangen dat de productie staat ingepland in week 2 en dat ze vanaf dan ongeveer 12 weken nodig hebben om hem af te leveren. TWAALF WEKEN!! o_O

Tegen mij werd gezegd tussen productie en aflevering zit ongeveer 10 weken. Grappig dat er overal wat anders gezegd wordt.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
22 augustus. Als alles goed gaat dan ben ik best tevreden over de leverdatum.
Zeer fijn vooruitzicht.
Ik heb mijn auto midden juli besteld maar helaas krijg ik vanuit de leasemaatschappij niks te horen over een eventuele productie/afleverdatum.
Nadat ik de auto had besteld kreeg ik wel te horen dat de aflevertijd op week 4 van 2020 stond.
2 weken geleden nog om een update gevraagd maar die konden zij niet geven.
 
Volkswagen  Polo Highline Business R  1.0 TSI 95pk 
Zeer fijn vooruitzicht.
Ik heb mijn auto midden juli besteld maar helaas krijg ik vanuit de leasemaatschappij niks te horen over een eventuele productie/afleverdatum.
Nadat ik de auto had besteld kreeg ik wel te horen dat de aflevertijd op week 4 van 2020 stond.
2 weken geleden nog om een update gevraagd maar die konden zij niet geven.
Was bij mij precies hetzelfde, leasemaatschappij en dealer konden mij gedurende 7 maanden niet vertellen wanneer de productiedatum was. Heb er meerdere keren om gevraagd. Het enige wat ik had was een verwachte levertijd (week 1 2020, April besteld)

Anderhalve week terug gebeld door de dealer dat ik em over anderhalve week mag ophalen. Blij verrast natuurlijk maar heb nooit geweten wanneer nou de productieweek was of iets dergelijks. Maarja achteraf dus 2 maanden eerder dan verwacht dus ik mag niet klagen, ookal duurt deze laatste week erg lang voor mijn gevoel ;)
 
Volkwagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Zeer fijn vooruitzicht.
Ik heb mijn auto midden juli besteld maar helaas krijg ik vanuit de leasemaatschappij niks te horen over een eventuele productie/afleverdatum.
Nadat ik de auto had besteld kreeg ik wel te horen dat de aflevertijd op week 4 van 2020 stond.
2 weken geleden nog om een update gevraagd maar die konden zij niet geven.
Al geïnformeerd bij de dealer waar de leasemaatschappij de auto heeft besteld? Die moet meer weten en is in mijn geval ook de partij die de communicatie doet.

Ik denk dat die van jou met een Veerboot komt..
Maar serieus ja 12 weken.. slaat toch nergens op, zal vast wel korter zijn!
Ja, ik hoop ook dat het een pessimistische inschatting is. Anders wil ik hem best wel zelf gaan ophalen Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!