JBurn
Actief lid
Snap je frustratie en het is ook belachelijk om zolang te moeten wachten op iets wat een massaproductie is.Is het een one-off dan begrijp ik de lange wachttijd wel. Helaas hebben ze het hele WLTP gedoe zwaar onderschat zo lijkt het. Laatst de dealer gesproken en die gaf aan dat de GTI waarschijnlijk....ja ja we blijven hopen...ergens in januari 2019 in productie gaat. De mijne in juli besteld en werd toen ook gezegd dat hij novenber bij de dealer zou staan. Dat werd al snel eind november, toen werd het december. Zelfs laatste week december zou hij er zijn. Nu blijkt dat hij nog niets eens is geproduceerd.
Niet alleen de Polo heeft leveringsproblemen maar ook de andere modellen van VW.
Ik zit al te kijken of ik hem kan gaan annuleren mocht hij in januari nog niet zijn geproduceerd. Voordat hij binnen is en ik kan gaan rijden zitten we in februari.
Misschien dan toch maar eens die Mini Cooper S aanschaffen??![]()
Als dit in mijn geval ook zo is, dan word ik lichtelijk gek.
Ook al vanwege het feit dat ik nu genoodzaakt ben om een dure (en saaie) shorlease auto te nemen omdat ik had verwacht dat mijn Polo er wel op tijd zou zijn..
Mijn huidige auto is namelijk al de deur uit.
VW
Polo GTI