Sander Aerts
Lid
Nice ik heb XT-967-N
Volkswagen
Polo AW High Line
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nice ik heb XT-967-N
er worden er zoveel besteld, je komt gewoon achteraan het lijstje te staan, erg gewilde auto. dus ja belachelijk... harder bouwen dan nu gaan ze nietKreeg vandaag te horen dat ik hem pas eind november kan verwachten.... Dat is een levertijd van 240 dagen!
Polo Highline Business R (115pk)
Belachelijk al zeg ik het zelf.
Hoezo kon dat niet dan?Men 2e auto is vandaag binnen gekomen. Jaa je leest het goed me 2e auto! Ze konden de vorige auto niet op naam zetten. Ik wacht nu al een jaar om in een AW te mogen rijden!! [emoji22]
Niet de juiste papieren aangeleverd. Weet het verhaal ook niet exact. Waarschijnlijk heeft de verkoper liggen slapen met de officiële overgang van de WLTP.Hoezo kon dat niet dan?
Wanneer had je de auto besteld ik heb hem op 29 November besteld en wacht nog steedsNice ik heb XT-967-N
Nou, daar is hij dan toch eindelijk. Gisterenmiddag opgehaald
Ik zal binnenkort een paar goede
als je hem op 29 november heb besteld dan mag je nog wel even wachten hoor! levertijd van die bak met wat opties als je nu besteld staat op 8 maanden +Wanneer had je de auto besteld heb precies dezelfde besteld alleen geen rline extirieur de mijne op 29 November besteld
Mooie bak trouwens.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.