dan gaat het nog wel even duren ook denk ik ja, klote manPff echt een lange levertijd... Ik ben benieuwd aangezien ik op 8-mei te horen kreeg dat ze nog op contractondertekening aan het wachten zijn.
Volkswagen
Polo AW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dan gaat het nog wel even duren ook denk ik ja, klote manPff echt een lange levertijd... Ik ben benieuwd aangezien ik op 8-mei te horen kreeg dat ze nog op contractondertekening aan het wachten zijn.
oef, ik bedoel maar ja2e week van 2020.
Ligt aan de opties ook een beetje hoe lang je moet wachten, en of die al met die opties op de band stond of helemaal nieuw de band op moestVandaag het bericht gekregen dat mijn polo vorige week is aangekomen bij de importeur.
Ze verwachten hem uiterlijk volgende week bij de dealer. De levering viel dan nog mee circa 4 maanden wachten.
Ah dat zou het wel kunnen verklaren, ik heb niet zoveel opties en geen r-line pakket.Ligt aan de opties ook een beetje hoe lang je moet wachten, en of die al met die opties op de band stond of helemaal nieuw de band op moest
Het ligt niet aan de optiesAh dat zou het wel kunnen verklaren, ik heb niet zoveel opties en geen r-line pakket.
Ergens in de eerste helft van november besteld. 1.0 tsi highline 115 pk- dsg 7.Afgelopen 17 november besteld; 1.0 tsi highline 115 pk- dsg 7
Geleverd afgelopen 23 maart!
Spannennddd!!Het wachten zit er bijna op.. aanstaande vrijdag mag ik hem ophalen bij de dealer![]()
In dit geval is de dealer hier niet schuldig die bouwt die auto niet zelf en zijn ook afhankelijk van de productie lijn, ik snap dat je kijkt naar de dealer waar je hem besteld heb, maar die kunnen hier toch niks aan doen... ondanks dat blijft het inderdaad klote.Wauw, dit gaat echt nergens meer over... vorig jaar oktober besteld. Zou 2e week van April geleverd worden. Eind maart een bericht verstuurd met de vraag naar de status. Toen kreeg ik te horen, helaas uw polo is 8 weken vertraagd.
Kreeg deze week weer een bericht (uiteraard nadat ik naar de status vroeg) dat het weeeer 8 weken is vertraagd. Arval en Volkswagen De Waal: jullie worden bedankt!
Ik wil m’n contract kosteloos ontbinden, alleen nu willen ze de kosten verrekenen naar m’n werkgever. Iemand een idee waar ik een klacht kan indienen? Waar ik dus ook wat aan heb?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.