Die zoek ik een....kun je er een noemen?Er zijn in Nederland ook VAG dealers die geen banden heeft met de Pon groep, men haalt de auto's via andere kanalen binnen.
Volkswagen
Polo AW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die zoek ik een....kun je er een noemen?Er zijn in Nederland ook VAG dealers die geen banden heeft met de Pon groep, men haalt de auto's via andere kanalen binnen.
In dit geval is de dealer hier niet schuldig die bouwt die auto niet zelf en zijn ook afhankelijk van de productie lijn, ik snap dat je kijkt naar de dealer waar je hem besteld heb, maar die kunnen hier toch niks aan doen... ondanks dat blijft het inderdaad klote.
Denk dat je het bij PON moet zoeken voor de echte klacht die je daar kan neerleggen, heb het hier met de dealer ook al eens over gehad. en die kunnen er niks aan doen. zijn afhankelijk van wat PON opgeeft
Ik begrijp je volledig hoor, maar wat had je gezegd als ze wel hadden bericht over de vertraging die 2 keer. ook dan kan je niet zeggen nee dat wil ik niet, ik wil hem nu.Nee, de leasemaatschappij, de dealer, de importeur en Volkswagen is hier niet schuldig. De klant (ik dus) schuldig. Iedereen wijst met de vinger naar elkaar. Wie wordt er de dupe van? De klant. Dit is toch een omgekeerde wereld? Waar ik mij aan irriteer is dat ik als klant achter Arval moet gaan en Arval vervolgens denkt, ik ga mij is informeren bij De Waal. En dan volgens de Waal denkt, misschien handig om de importeur te vragen hoe het ervoor staat.
Met alle respect, ik werk ook voor een commerciële organisatie, maar gelukkig gaan wij zo niet om met klanten. Schandalig dit! De eerste keer hadden ze zomaar de leveringsdatum 8 weken verplaatst zonder te communiceren. Na 8 weken hebben ze precies hetzelfde gedaan. Zonder enige communicatie. Zonde want ik ben klaar met alle partijen.
ligt niet alleen aan bestel datum... ligt er nog aan in welk land die word gemaakt, en welke opties je hebt aangevinkt.Eind februari besteld. oorspronkelijk week 34 te horen gekregen. Nu is de levering 2 weken naar voren geschoven. Erg eigenaardig als ik alle verhalen hoor.
Zeg dat wel. Ik heb een zelfde config, met nog meer opties, en levering word Januari. Blergh.Highlines hebben naar wat ik ondertussen wel begrepen heb een hele lange levertijd :O
Ook een dsg en rline 1e week oktober besteld, staat nu gepland in week 32Begin november 2018 besteld, zojuist pas een productie week te horen gehad; week 34
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.