Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
enveekaa zei:aflevering?
ik weet wel dat mijn gti in de week van 16 jan bij de dealer binnenkomt, uitlevering hopelijk de weerk erna..
Lekker!Marc zei:enveekaa zei:aflevering?
ik weet wel dat mijn gti in de week van 16 jan bij de dealer binnenkomt, uitlevering hopelijk de weerk erna..
Yes,da's de datum van aflevering.
Marc zei:Das niet slim als het een nieuwe betreft...
Joepa4 zei:Update :
En nu is de echte reden van de vertraging pas duidelijk geworden. De auto stond inderdaad bij Pon in maar had een probleem ..... hij wilde niet starten .......
Dat was dus ook al zo toe die ergens in oktober van de vrachtwagen af is gereden in Leusden. Wat ze daarna hebben gedaan is een raadsel maar in ieder geval was het probleem niet opgelost. Nu de dealer ook besefte dat hij door de PON aan het lijntje is gehouden is de druk verhoogd en is er een vergelijkbare GTI gevonden in de voorraad. Die gaat dus een dezer dagen mij kant uit komen, na 6 maanden wachten.
Zitten een paar extra opties op, licht & zichtpakker (?) , parkeersensoren (niet zelf gekozen omdat ik dat op zo'n kleine auto wat overdreven vind), en de andere Detroit velgen. Uuteraard zonder kosten.
Dus ik hoop binnenkort een fotootje te kunnen posten ... Maar ik beloof niets !
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.