Lichte schade bijgewerkt

Hey mensen,
Vandaag mijn lichte voorbumper schade bijgewerkt en gespoten.
Netjes licht geschuurd, daarna gespoten met kleurcode lak. En afgetapt met blanke lak (1K).
Helaas zoals gebruikelijk is de lak een klein beetje meer dof dan de rest....
Hoelang moet de blanke lak uitharden voordat ik er met de DA overheen mag?
En mocht dit niet werken is het natuurlijk heel licht en voorzichtig nat schuren met 2000 en 3000 en daarna polijsten.

(Let trouwens niet op de plastic bumpergrill, deze vervang ik morgen voor een nieuwe...)
1000016857.jpg
1000016859.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105PK 
  • Leuk
Waarderingen: krisrock en HoMi
1K laagdikte is altijd minimaal in dikte. Dit kun je binnen een paar uur na aanbrengen (met dit weer >25 graden) poetsen.

Toch ziet het er prima uit, netjes gedaan.

Je kunststof grill had voorzien moeten worden van een hechter voordat deze gespoten werd.
 
Vw  Polo  1.2tdi BM 
  • Leuk
Waarderingen: Collin01
1K laagdikte is altijd minimaal in dikte. Dit kun je binnen een paar uur na aanbrengen (met dit weer >25 graden) poetsen.

Toch ziet het er prima uit, netjes gedaan.

Je kunststof grill had voorzien moeten worden van een hechter voordat deze gespoten werd.
Thanks! Heb m'n best gedaan!
Klopt wat je zegt... helaas... nu een nieuwe besteld probleem opgelost...
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!