Lichtopbrengst Alpha Lights Platinum White H7

Ik heb al heel wat gelezen op het forum over verlichting, maar toch zit ik nog met een vraag:
Hoe is de lichtopbrengst van de Alpha Lights Platinum White H7?? Het licht is een stuk witter, maar mij gaat het vooral ook om het feit dat de lichtopbrengst veel groter moet zijn dan de normale halogeenlampen.

Heb gelezen dat de lichtopbrengst van de H8 Platinum Whites niet zo heel goed is namelijk...

Deel hier je ervaring over de lichtopbrengst van de H7 lampen...
 
Ik heb ze er allemaal inzitten en kan er niets slechts over zeggen.. In België wel te verstaan he.. (hier kijken ze niet op een straatverlichting meer of minder)
Mijn mening rond dit alles:
Als je een mooiere kleurtemperatuur wilt én meer lichtopbrengst, dan is xenon the way 2 go.. Als je gewoon simpel de lampjes vervangt, mag je ook niet verlangen dat je dezelfde resultaten krijgt dan bij xenon.. Dus ofwel best of the best met xenon, of anders enkel een vettere look met lampen vervangen..

Grtz
 
In eerste instantie wil ik een hogere lichtopbrengst, maar als dat in combinatie kan met witter licht, dan zou dat heel mooi zijn. Van een aantal lampen, zoals Philips Extreme Vision en Osram Nightbreakers weet ik dat de lichtopbrengst hoger is en dat het licht wat witter is, maar de vraag is of dat bij de Alpha Platinum Whites ook het geval is...
 
lichtopbrengst is iets minder dan de halogeen versies (althans als het oplicht tijdens je bochtenverlichting heb ik gewoon minder beam)
maar goed opzicht stoort het me niet...maar misschien zijn er mooier wittere lampen zoals de OSRAM nightbreakers? die je in je mistlampen kan doen? die zijn dan wel wit maar niet zo wit als de Alpha ones
 
Zijn we nu bezig over de H7 of de H8 (bochtenverlichting)?? Bij de H8 heb je idd minder lichtopbrengst, maar totaal geen last van..
Volgens mij is de H7 toch belangrijker ivm lichtopbrengst, en die is bij de alpha's zeker niet minder dan de standaard hoor..
Ik denk ook dat er idd nog andere lampen zijn met meer opbrengst, maar deze zullen nooit zo wit zijn dan de alpha's (zijn de witste)..

Grtz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!