Locatievoorkeur peiling M&G Noord/Oost (Eind 2015)

Locatie?

• Hengelo

Stemmen: 9 39.1%
  • Hardenberg

Stemmen: 7 30.4%
  • Zwolle

Stemmen: 18 78.3%
  • Emmen ( Of omstreken )

Stemmen: 7 30.4%
  • Venebrugge :)

Stemmen: 4 17.4%

• Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan de keuzelijst niet zien (Tapatalk), maar zie Zwolle een paar keer voorbij komen. Misschien kom ik ook 's koekeloeren als het Zwollywood wordt. Dus ik stem: Zwolle!

Volkswagen  Polo GTI 
Aardig wat locaties in de buurt! :D Hengelo, Zwolle en Hardenberg.. Dus sowieso bij deze locaties ben ik er wel bij! :D
Komen er ook meer Polo 6n's? Zo te zien, komen er heel veel nieuwere Polo's niet dat wat uitmaakt voor mij! ;) Maar zou leuk zijn om meerdere 6n's te zien! :D Dan is de mijne niet zo "alleen" Hahaaa! :P

Ik heb nog een locatie waar we evt denk ik wel kunnen staan. Is vlakbij Zwolle, namelijk bedrijventerrein H2O bij Wezep/Hattemerbroek. Dat ligt tegen de A28 aan bij het knooppunt met de A50, dus voor iedereen wel aardig goed bereikbaar. Precies tegen dat knooppunt is het bedrijventerrein nog onbebouwd, maar liggen er al wel wegen en verder is het gewoon gras.

Dus misschien...

Ga je gang ;)

Je zult altijd mensen die hebben uit t oosten komen, die t zuiden te ver vinden, en andersom.
Dus is een oplossing om en in het oosten, en in het zuiden een meeting te organiseren.
Zie je vanzelf hoeveel animo er voor is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!